Professor Balthazar Skrevet lørdag kl 12:18 Del Skrevet lørdag kl 12:18 På min nye elbil er det mansse pipelyder. Hver gang jeg setter meg inn og starter bilen så er det en knapp på skjermen hvor jeg kan slå av slik varsling. Finnes noen som klarer å utvikle en mekanisk dubbedings (kunstig finger) som aktiverer denne knappen hver gang jeg starter bilen? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet lørdag kl 12:29 Del Skrevet lørdag kl 12:29 (endret) Professor Balthazar skrev (11 minutter siden): På min nye elbil er det mansse pipelyder. Hver gang jeg setter meg inn og starter bilen så er det en knapp på skjermen hvor jeg kan slå av slik varsling. Finnes noen som klarer å utvikle en mekanisk dubbedings (kunstig finger) som aktiverer denne knappen hver gang jeg starter bilen? Dette er sikkert den funksjonen som følger med om du ser på veien, har øynene åpne, gjesper etc. dette er et EU krav i nye biler i dag og denne skal så vidt jeg har forstått slås på automatisk hver gang man starter bilen. Man kan slå den av som du allerede vet, men om den kan deaktiveres for alltid tror jeg ikke. Vertfall ikke utenom rekoding av bilen. Derimot kan det hende du kan stille følsomheten i innstillingene ett sted? Hvilken bil har du? I noen biler er denne pain in the ass, mens andre bilprodusenter har løst dette mer elegant. Endret lørdag kl 12:30 av Bjerknez Lenke til kommentar
Complexity Skrevet lørdag kl 15:16 Del Skrevet lørdag kl 15:16 (endret) Hvilken bil er det? På Tesla kan man bruke produkt fra Enhance som f.eks S3XY buttons. Den deaktiverer lyden automatisk (fartsovertredelser). De jobber også med utstyr til Zeekr og kansje flere merker. Endret lørdag kl 15:46 av Complexity Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden On 3/29/2025 at 1:18 PM, Professor Balthazar said: På min nye elbil er det mansse pipelyder. Hver gang jeg setter meg inn og starter bilen så er det en knapp på skjermen hvor jeg kan slå av slik varsling. Finnes noen som klarer å utvikle en mekanisk dubbedings (kunstig finger) som aktiverer denne knappen hver gang jeg starter bilen? Har du festet setebeltet ordentlig? 🤔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå