Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Professor Balthazar skrev (11 minutter siden):

På min nye elbil er det mansse pipelyder. Hver gang jeg setter meg inn og starter bilen så er det en knapp på skjermen hvor jeg kan slå av slik varsling. Finnes noen som klarer å utvikle en mekanisk dubbedings (kunstig finger) som aktiverer denne knappen hver gang jeg starter bilen?

Dette er sikkert den funksjonen som følger med om du ser på veien, har øynene åpne, gjesper etc. dette er et EU krav i nye biler i dag og denne skal så vidt jeg har forstått slås på automatisk hver gang man starter bilen. Man kan slå den av som du allerede vet, men om den kan deaktiveres for alltid tror jeg ikke. Vertfall ikke utenom rekoding av bilen. 

Derimot kan det hende du kan stille følsomheten i innstillingene ett sted?

Hvilken bil har du?

I noen biler er denne pain in the ass, mens andre bilprodusenter har løst dette mer elegant. 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
On 3/29/2025 at 1:18 PM, Professor Balthazar said:

På min nye elbil er det mansse pipelyder. Hver gang jeg setter meg inn og starter bilen så er det en knapp på skjermen hvor jeg kan slå av slik varsling. Finnes noen som klarer å utvikle en mekanisk dubbedings (kunstig finger) som aktiverer denne knappen hver gang jeg starter bilen?

Har du festet setebeltet ordentlig? 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...