Gå til innhold

Hva er "SAGA Platinum" vs Gold?

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ble kunde hos DNB sendte de meg ett debit kort. Dette er merket SAGA Platinum. Når jeg søker på fordelene med kortet kommer det egentlig bare opp SAGA Gold fordeler. Og på diverse forum påstås det at Platinum kun gis til de som også har AMEX Platinum, noe jeg ikke har. 

Kan det bety at de har bestilt AMEX Platinum til meg også uten mitt samtykke? Det har en ganske heftig årssum så ønsker å unngå dette da jeg er fornøyd med Kredittkortet jeg bruker i dag. 

Noen som vet? Kanskje umulig å svare på uten mer info? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uderzo skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde SAGA Platinum var et MasterCard som ikke lenger utstedes? Jeg er like forvirret som deg, finner ingen info om et debit kort 😅

Det står Platinum på kortet?

Ja stemmer, jeg finner heller ingen info om det 😂 jeg håper bare ikke de har bestilt noe heftig kredittkort som jeg ikke trenger eller noe slikt😅

Her er fra Apple wallet 

IMG_0470.jpeg

Lenke til kommentar

Spurte Chatgpt:

DNB Saga Platinum Debit er et betalingskort knyttet til DNBs eksklusive kundeprogram, SAGA. Dette programmet er designet for kunder med solid økonomi og tilbyr skreddersydde løsninger og fordeler. Bytt.no+4DNB+4DNB+4

Som SAGA-kunde får du tilgang til et debetkort med flere fordeler, inkludert:

For å bli SAGA-kunde må du oppfylle visse kriterier, som vanligvis innebærer en høy årsinntekt eller betydelig formue. Detaljer om disse kravene kan variere, så det anbefales å kontakte DNB direkte for oppdatert informasjon.Beste Kredittkort+6Finansplassen+6Kredittkort+6

Vær oppmerksom på at DNB tidligere tilbød et kredittkort kalt Saga Platinum MasterCard, men det ser ut til at nye utstedelser av dette kortet er stoppet. Bytt.no+2Kredittkort+2Bytt.no+2

For mer informasjon om SAGA-programmet og tilhørende kort, besøk DNBs offisielle nettside.

Non Chatgpt: På norsk heter det "debet kort". Debit er det engelske ordet for debet.

Endret av RookieNO
Lenke til kommentar
RookieNO skrev (14 timer siden):

Spurte Chatgpt:

DNB Saga Platinum Debit er et betalingskort knyttet til DNBs eksklusive kundeprogram, SAGA. Dette programmet er designet for kunder med solid økonomi og tilbyr skreddersydde løsninger og fordeler. Bytt.no+4DNB+4DNB+4

Som SAGA-kunde får du tilgang til et debetkort med flere fordeler, inkludert:

For å bli SAGA-kunde må du oppfylle visse kriterier, som vanligvis innebærer en høy årsinntekt eller betydelig formue. Detaljer om disse kravene kan variere, så det anbefales å kontakte DNB direkte for oppdatert informasjon.Beste Kredittkort+6Finansplassen+6Kredittkort+6

Vær oppmerksom på at DNB tidligere tilbød et kredittkort kalt Saga Platinum MasterCard, men det ser ut til at nye utstedelser av dette kortet er stoppet. Bytt.no+2Kredittkort+2Bytt.no+2

For mer informasjon om SAGA-programmet og tilhørende kort, besøk DNBs offisielle nettside.

Non Chatgpt: På norsk heter det "debet kort". Debit er det engelske ordet for debet.

Men er ikke dette helt likt som Saga Gold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...