Duqe Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en ny harddisk, men lurer på om min strømforsyner talker dette siden det bare er 300w! Noen som vet om et software som måler strømforbruket av maskinen min. Har prøvd denne, men er litt skeptisk: http://www.utcache.com/power.asp Trenger noe som er mer nøyaktig!! Endret 17. januar 2004 av duqe77 Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mnja, ingen software kan "måle" effektforbruket i PCen. Men du kan jo Modde PSU og koble inn ett ameremeter. Effekt=Spenning*Strøm. (P=U*I) Lenke til kommentar
Zarniwoop Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg kjører: 4 harddisker 4 kabinettvifter ThermalTake volcano 11 cd brenner xp 2500+ lydkort, nettverkskort, rocket 133 controller, Hercules Radeon 9800 pro +++ på èn stk 350 W PSU! Tror ikke du skal bekymre deg så altfor mye med èn x-tra harddisk! Men du må jo ta hensyn til hva du har i kabinettet fra før! for alt jeg vet kan den nye harddisken din bli nummer 8...!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå