Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 16:18 Del Skrevet torsdag kl 16:18 Anmeldelse: Atomfall Atomfall krever ekstra graving for å finne gull. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet torsdag kl 20:27 Del Skrevet torsdag kl 20:27 Blir absolutt et kjøp når spillet har modnet , og en DLC med på kjøpet 😀 . Lenke til kommentar
alike Skrevet torsdag kl 20:42 Del Skrevet torsdag kl 20:42 Faktisk så dårlig Anti Aliasing her at jeg må stå over 😕 Lenke til kommentar
pantrax Skrevet torsdag kl 20:57 Del Skrevet torsdag kl 20:57 (endret) Veldig usikker på denne. Så vg247 gi det 3 av 5 og var ikke kjempepositiv. Var vel litt i tynneste laget. Endret torsdag kl 20:58 av pantrax Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet fredag kl 12:33 Del Skrevet fredag kl 12:33 alike skrev: Faktisk så dårlig Anti Aliasing her at jeg må stå over 😕 Du kan sikkert brute force bedre løsning gjennom nvidia kontroll panelet. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet fredag kl 13:12 Del Skrevet fredag kl 13:12 (endret) Jeg liker at det er relativt kort, men det ser veldig janky ut...? Jeg digger at det er i Europa og ikke USA. Hadde vært kult med et lignende spill satt til grensen mellom frankrike og tyskland. Endret fredag kl 13:13 av Sjørøver Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet lørdag kl 11:09 Del Skrevet lørdag kl 11:09 Sjørøver skrev: Jeg liker at det er relativt kort, men det ser veldig janky ut...? Jeg digger at det er i Europa og ikke USA. Hadde vært kult med et lignende spill satt til grensen mellom frankrike og tyskland. Spillet har gjennspilling med mange forskjellige utløp. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet lørdag kl 22:33 Del Skrevet lørdag kl 22:33 Spillet har desverre Denuvo DRM. 😥 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå