Gå til innhold

Ny trailer for Metroid Prime 4 – datoen uteblir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ser ut som et minst 15 år gammelt spill. Likte Metroid Prime på Gamecube, men fullførte aldri nummer 3 på Wii. Er utrolig skeptisk til dette, ser ut som samme type gameplay som før, og det er helt utdatert.

Endret av siDDis
Lenke til kommentar

Dette er en lovlig sen oppfølger. Det var ingenting galt med gameplayet i Prime 1-3 men jeg klarer ikke å spore noe entusiasme i meg selv for dette spillet. Det ser ut som noe jeg allerede har brukt 200+ timer på back in the day og den daterte grafikken hjelper ikke. Når det er sagt så er Nintendo-gjengen helt ramme på å presse maks ut av svak hardware.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:

Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1).

Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2.

Ut fra grafikken så ser det ut som et Switch 1 spill.
Lenke til kommentar
PosteMonopolet skrev (2 timer siden):
Donkey Kong skrev (På 27.3.2025 den 16.37):

Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1).

Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2.

Ekspander  

Ut fra grafikken så ser det ut som et Switch 1 spill.

De viser selvsagt ikke Switch 2- gameplay nå.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...