Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 14:22 Del Skrevet torsdag kl 14:22 Ny trailer for Metroid Prime 4 – datoen uteblir Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet torsdag kl 15:37 Del Skrevet torsdag kl 15:37 Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1). Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2. 1 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet torsdag kl 16:23 Del Skrevet torsdag kl 16:23 (endret) Dette er ser ut som et minst 15 år gammelt spill. Likte Metroid Prime på Gamecube, men fullførte aldri nummer 3 på Wii. Er utrolig skeptisk til dette, ser ut som samme type gameplay som før, og det er helt utdatert. Endret torsdag kl 16:23 av siDDis Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet torsdag kl 16:52 Del Skrevet torsdag kl 16:52 Dette er en lovlig sen oppfølger. Det var ingenting galt med gameplayet i Prime 1-3 men jeg klarer ikke å spore noe entusiasme i meg selv for dette spillet. Det ser ut som noe jeg allerede har brukt 200+ timer på back in the day og den daterte grafikken hjelper ikke. Når det er sagt så er Nintendo-gjengen helt ramme på å presse maks ut av svak hardware. Lenke til kommentar
Fredrik Olimb_Gamer.no Skrevet torsdag kl 17:03 Del Skrevet torsdag kl 17:03 Donkey Kong skrev (1 time siden): Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1). Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2. Her tror jeg du er spot on. Lenke til kommentar
kilik Skrevet torsdag kl 19:25 Del Skrevet torsdag kl 19:25 Det er forbausende likt Halo 4 i stil og grafikknivå (spillet er 13 år gammelt). Mange utviklere har gått fra Retro til 343 og vice versa gjennom årene. Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet torsdag kl 20:47 Del Skrevet torsdag kl 20:47 Jeg testa remasteren av Metroid Prime 1 da det kom og det var dessverre fryktelig utdatert. Og jeg må si at dette virker som det samme. Skal ha en bunch med sykt gode reviews før jeg kjøper! Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet fredag kl 15:00 Del Skrevet fredag kl 15:00 Donkey Kong skrev: Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1). Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2. Ut fra grafikken så ser det ut som et Switch 1 spill. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet fredag kl 17:33 Del Skrevet fredag kl 17:33 (endret) PosteMonopolet skrev (2 timer siden): Donkey Kong skrev (På 27.3.2025 den 16.37): Hypotese: Metroid vil bli lanserringstittel på Switch 2 (slik Breath of the wild gikk fra å være Wii U-eksklusiv til å bli lanseringstittel på Switch 1). Derav ingen avsløring av lanseringsdato nå. En dato for Metroid vil avsløre lanseringsdato for Switch 2. Ekspander Ut fra grafikken så ser det ut som et Switch 1 spill. De viser selvsagt ikke Switch 2- gameplay nå. Endret fredag kl 17:34 av Donkey Kong Lenke til kommentar
svenka Skrevet lørdag kl 12:05 Del Skrevet lørdag kl 12:05 Donkey Kong skrev (18 timer siden): De viser selvsagt ikke Switch 2- gameplay nå. Ei heller grafikk? 🤔 Så spill blir oppskalert på Switch 2? Er det egentlig bekrefta?? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden svenka skrev (På 29.3.2025 den 13.05): Ei heller grafikk? 🤔 Så spill blir oppskalert på Switch 2? Er det egentlig bekrefta?? De viser spillet på Switch 1 i traileren nå. Vi får se hva de viser 2. april, men jeg tror de vil vise Metroid kjørende på Switch 2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå