Gå til innhold

Jeg er så fyllesyk, vet ikke hva jeg skal gjøre...

Stig_W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg pleier alltid å bli så tørst om natta att jeg bare må ha litt drike, å ingenting smake godt bortsett fra vann omtrent. å når jeg står opp pleier jeg å spise et lite måltid å 30 min senere er jeg nesten like god igjen.. kanskje litt hodevondt fortsatt men kvalmen og den litt skjelvene følelsen er hvertfall borte

Lenke til kommentar

Kamillete skal visst være bra, eller honning, har aldri prøvd det selv. Ligger bare under dyna til jeg blir bra, greier til nød og krype inn på badet for å tusse tennene og drikke vann. Men det beste er å "fordrive vondt med vondt" dvs. mer alkohol, selvfølgelig ikke så mye at du blir full igjen! ..da har du det gående. Men dette er vel lite aktuellt siden du er på jobb :green: Da er det best med noe søtt i kombinasjon med vodka el. tilsvarende, vansklig å drikke øl i allefall. Det beste men kan gjøre er å ikke legge seg full, da blir men som regel ikke fyllesyk heller! (Problemet er at man driter i dette når men er full.)

Lenke til kommentar
Mmm.. eg har prøvd det der med å drikke vann innimellom men kom til konklusjonen at eg ikke ble så full som eg burde ha blitt. :thumbdown:

Altså funket ikke på _MEG_

Hmm, det å drikke vann innimellom er en dårlig ting, viss man VIL bli full! Det man derimot bør gjøre er å drikke MYE vann før man legger seg. Noe alle vet er at alkohol er vanndrivendes og grunnen til fyllesjuke kommer som regel av en uttørket kropp. Så, masse vann før man legger seg.

Eller en annen ting er Zyrtec (allergimedisin som fåes kjøpt overallt). Ta et par før man drikker og et par før man legger seg og all is good! (Helt ufarlig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...