KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Pøh ! Vi har bare sett mange fyllesyke, seff. drikker vi ikke selv..... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg pleier alltid å bli så tørst om natta att jeg bare må ha litt drike, å ingenting smake godt bortsett fra vann omtrent. å når jeg står opp pleier jeg å spise et lite måltid å 30 min senere er jeg nesten like god igjen.. kanskje litt hodevondt fortsatt men kvalmen og den litt skjelvene følelsen er hvertfall borte Lenke til kommentar
kenny Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kamillete skal visst være bra, eller honning, har aldri prøvd det selv. Ligger bare under dyna til jeg blir bra, greier til nød og krype inn på badet for å tusse tennene og drikke vann. Men det beste er å "fordrive vondt med vondt" dvs. mer alkohol, selvfølgelig ikke så mye at du blir full igjen! ..da har du det gående. Men dette er vel lite aktuellt siden du er på jobb Da er det best med noe søtt i kombinasjon med vodka el. tilsvarende, vansklig å drikke øl i allefall. Det beste men kan gjøre er å ikke legge seg full, da blir men som regel ikke fyllesyk heller! (Problemet er at man driter i dette når men er full.) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 jeg pleier å sovne før eller senere å det skjer lenge før jeg er edru men som regel kommer jeg hjem til min egen seng da, selv om det ikke har skjedd også Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mmm.. eg har prøvd det der med å drikke vann innimellom men kom til konklusjonen at eg ikke ble så full som eg burde ha blitt. Altså funket ikke på _MEG_ Hmm, det å drikke vann innimellom er en dårlig ting, viss man VIL bli full! Det man derimot bør gjøre er å drikke MYE vann før man legger seg. Noe alle vet er at alkohol er vanndrivendes og grunnen til fyllesjuke kommer som regel av en uttørket kropp. Så, masse vann før man legger seg. Eller en annen ting er Zyrtec (allergimedisin som fåes kjøpt overallt). Ta et par før man drikker og et par før man legger seg og all is good! (Helt ufarlig) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Pistol hjelper også (ikke helt ufarlig)...... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bananer skal visst nok være den ultimate kuren mot fyllesyke... et deg en klase eller tre Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Pistol hjelper også (ikke helt ufarlig)...... Indeed! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det blir ikke akkurat lettere å jobbe etter at du har brukt pistol-kuren... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Næææh - men man slipper å være fyllesjuk........ Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hver gang jeg kommer hjem fra fest tar jeg alltid og drikker mye vann + at jeg tar ett eller annet å spise. Har aldri opplevd fyllesjuke! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Av en eller annen grunn pleier jeg å være altfor full til å huske på å drikke vann og sånt, bare tryner ned i senga... Er ikke greit å ikke ha kontroll når man drikker Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg tror det er mer det at man ikke klarer å løfte hodet og armen for siden å rulle kroppen ut av senga for å få i seg litt sunn væske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå