Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Sjekk topic, orker ikke å skrive mer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Shit happens! Drikk masse vann... Åssen jobb er det forresten? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Gå heim og legg deg, og ikkje drikk neste gang du skal på jobb dagen etter. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg er IT ansvarlig, sitter i telefon møte med Tele2... OMG. Jeg drikker masse kaldt vann, cola og kaffe, skal snart spise.... Drakk ikke mye i går, men av en eller annen grunn var jeg like full da jeg våkna i morges som da jeg la meg.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!: Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!: Cola virker fint på meg, derfor jeg drikker det, er selv 27 år gammel og har faktisk prøvd dette før.... 40+? Respektabelt...var ikke du på The Gathering ifor, dvs 2003? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Cola smaker godt dagen derpå men er ikke bra. Du skal egentig ikke drikke mørke drikk elns. Så dokumentar på tv om det. Ingenting slår vann eller jus. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Drikke vann før man legger seg er tingen. Og vann hvis man våkenr og er tørst. Og vann dagen derpå. Du ser hvor jeg vil? Alkohol dehydrerer kroppen. I prinsippet burde noe salt mat også være tingen. (er det ikke salt som gjør at man tar opp væske?) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Eg spiser alltid en små stor måltid før eg legger meg og styrter så mye vann eg klarer og tar med meg en flaske med vann som eg tuter på i løpet av natten/morgenen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Neste gang du drikker, drikk mye vann innimellom alkoholen, da våkner du opplagt og frisk neste morgen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 @ Stig_W: 40+? Respektabelt...var ikke du på The Gathering ifor, dvs 2003? Nei, ikke på TG, men derimot besøkte jeg mine DF2- kompiser i England i November 2003. Vi var på en liknende happening i Newsbury som kalles I18 - og er samme konsept som TG. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mmm.. eg har prøvd det der med å drikke vann innimellom men kom til konklusjonen at eg ikke ble så full som eg burde ha blitt. Altså funket ikke på _MEG_ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Drikk masse melk!!! Spess før du legger deg. Har du tilgang til astma medisiner så funker det og. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Drikk masse melk!!! Spess før du legger deg. Har du tilgang til astma medisiner så funker det og. Eller hva med lunken kefir? Styrt noen slike kartonger så ordner alt seg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!: Da er vi minst to stk. 40 + her som vet det meste om fyllesyken..... Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!: Da er vi minst to stk. 40 + her som vet det meste om fyllesyken..... hmm Voksne menesker som skryter av kor mye de drikker.... FJORTISSER! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hehe... 2 fulle menn "husker du den gangen da vi.... " Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Unngå Cola - det blir det bare værre av. Tro meg, jeg er 40+, og vet alt om fyllesjuke. ...... :!: Da er vi minst to stk. 40 + her som vet det meste om fyllesyken..... hmm Voksne menesker som skryter av kor mye de drikker.... FJORTISSER! Pøh ! Vi har bare sett mange fyllesyke, seff. drikker vi ikke selv..... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 .... seff. drikker vi ikke selv..... ... Og jeg kan fly Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Svogeren min som er 35 sier at han bare har opplevd halvparten av det eg har når det gjelder fylla....alder har ikke noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå