Gå til innhold

Ny utsettelse for Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Upsidian said:

Sist jeg sjekket så var dette et woke prosjekt, som nå har vært stuck i development hell. Som fan av det første kan jeg ikke si at jeg er noe særlig hypet lenger. Håper jeg tar feil.

Greit å vite hva woke egentlig er og ikke hva det har blitt lagt mer enn det originalt skal være, kun en betydning. 

Så er totalt kunnskapsløst med meningen du bruker ordet og som de fleste.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Upsidian skrev:
Sist jeg sjekket så var dette et woke prosjekt, som nå har vært stuck i development hell. Som fan av det første kan jeg ikke si at jeg er noe særlig hypet lenger. Håper jeg tar feil.
Woke meg her og woke meg der. Få deg et nytt manus.
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Etter å ha fulgt utviklingen siden dette spillet opprinnelig ble offisielt, med alle tilbakeslagene og frem-og-tilbake på hvordan det skulle ta form, er det kanskje rart å si det, men jeg er "tom" for skuffelse, og egentlig bare glad jeg får en ny sjanse til å se en handling i the world of darkness, en verden full av potensiale for diverse franchise-tiltak. Har dessverre aldri hatt sjansen til å LARPe. Og nå skal det liksom komme i offisielt, så da har man kanskje noe å kose seg med til jul? 😅
Lenke til kommentar
Maladicte skrev:
Etter å ha fulgt utviklingen siden dette spillet opprinnelig ble offisielt, med alle tilbakeslagene og frem-og-tilbake på hvordan det skulle ta form, er det kanskje rart å si det, men jeg er "tom" for skuffelse, og egentlig bare glad jeg får en ny sjanse til å se en handling i the world of darkness, en verden full av potensiale for diverse franchise-tiltak. Har dessverre aldri hatt sjansen til å LARPe. Og nå skal det liksom komme i offisielt, så da har man kanskje noe å kose seg med til jul? 😅
Får bare satse på at de ikke pusher en ideologi som krasjer med verdensbyggingen slik de ødelagte Dragon Age.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Alpred93 skrev:
Upsidian skrev:
Gjesp. Poenget ditt er?
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
vampyrica skrev:
2 minutes ago, Upsidian said:

Greit å vite hva woke egentlig er og ikke hva det har blitt lagt mer enn det originalt skal være, kun en betydning. 

Så er totalt kunnskapsløst med meningen du bruker ordet og som de fleste.

Så det du sier er at jeg innbiller meg bare at woke ideologien har ødelagt flere spill og filmer? Feks Dragon age? Nei, på tide å ta på seg brillene gutten min. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Upsidian skrev:
Alpred93 skrev:
Upsidian skrev:
Gjesp. Poenget ditt er?
At du må få deg et nytt manus, kan du ikke lese?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Upsidian skrev:
Maladicte skrev:
Får bare satse på at de ikke pusher en ideologi som krasjer med verdensbyggingen slik de ødelagte Dragon Age.
Dette var spot on. Moralske verdier er utgangspunkt for eksisterende og nye spillverdener. Enten det er The world of darkness eller The Lands in between. Noe av det mest sinnsyke er når utviklerne i skjul hamrer inn et annet grunnleggende budskap enn hva spillets verden var ment å formidle. Man føler seg i beste fall lurt og i verste fall som forsøkt hjernevasket. Og det spiller ingen rolle om det heter woke, politisk korrekt, whatever. Jeg spiller gjerne et spill fullstappet av woke hvor denne passer inn i verdensbygging. Tror at bruken av ordet "woke" her i tråden forsøker å påpeke en følelse av hjernevasking eller, ja, propaganda. Kjært barn har mange navn.
Lenke til kommentar
Upsidian skrev:
Maladicte skrev:
Ja, sånn rent bortsett fra at det der ikke stemmer? Finn noe bedre å gjøre enn å sutre over ikke-problemer i nettforum, du.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 3/26/2025 at 1:07 PM, Upsidian said:

Så det du sier er at jeg innbiller meg bare at woke ideologien har ødelagt flere spill og filmer? Feks Dragon age? Nei, på tide å ta på seg brillene gutten min. Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Woke er så enkelt som å være bevisst ifht rasisme. 
Det at nyere generasjon tilfører et eldre ord mer enn hva det er blir helt på trynet og kunnskapsløst.

Det har null og niks med lbgqtai etc og hvor enn det ender med bokstaver, så det ødelegger den originale meningen som ikke er en negativ ting. Jeg er enig i det andre at ting har gått for langt men poenget står uansett. Det blir nesten det samme som å forsvare at vi kan sensurere bøker og tillegge nye betydninger,et eksempel 8 «små negerbarn» av Agatha Christie, men da blir det igjen «woke» selv om det blir gjort på samme måte. 

Mye bedre å bruke politisk korrekt eller ei så blir det riktig om ikke annet. 

Helt utrolig hvor kunnskapsløse folk har blitt og går som en saueflokk med YouTube, tik tok og hva enn det er som sannheten, veien og livet. Ja så har vi jo Trump i miksen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...