SahandJ Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg har veldig lyst på ny TV, og akkurat nå vurderer jeg enten en 77-tommer eller en 83-tommer LG G4. De er jo ganske kostbare, så planen har vært å vente på et av DNBs supertilbud med 20% rabatt hos Power. Men nå har jeg oppdaget at både 77-tommeren og 83-tommeren er på kampanje akkurat nå. De er priset til henholdsvis 35 000 kroner og 40 000 kroner, ned fra de opprinnelige prisene på 50 000 kroner og 60 000 kroner. Dette er jo et betydelig bedre tilbud enn de 20% fra DNB. Likevel er jeg litt usikker. Jeg har sjekket prisene på de foregående LG-modellene på prisjakt og de pleier å synke rundt mai / juni året som etterfølgeren kommer ut (altså i år for G4). Det er derfor ikke usannsynlig at det vil komme et nytt DNB-tilbud på den tiden, som jeg kanskje kan kombinere med de allerede reduserte prisene. I verste fall går jeg glipp av den nåværende kampanjen, men det er mulig at TV-ene vil falle til et lignende prisnivå om noen måneder uansett. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Hva du enn gjør. Ikke se reviews av g5, det blir raskt dyrt.. Lenke til kommentar
SahandJ Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Det er dessverre for sent. Det er helt utrolig hvor bra G5 ser ut, men har ikke råd til ny-prisene. Kanskje jeg hadde hatt råd til 55" eller 65", men G4 er jo ikke dårlig og 77" G4 tror jeg er en bedre opplevelse enn en 65" G5. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars 77 er flott størrelse og min 77 c9 holder det fremdeles gående. Men g5 er første oppgradering som har vært faktisk fristende Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars 77" g5 vil fort have på 65000, med dnb supertilbud så blir det 52 000. Jeg var heldig når jeg kjøpte min 65" g3, det var både tilbud og dnb supertilbud på en og samme tid, havnet på 18k. Lenke til kommentar
SahandJ Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars (endret) 18k for an 65" G3 er helt villt. Ja, vanlig pris på 77" G4 er ca 45-50 000. G4 har fulgt mange av de samme mønstrene some G3 har gjort. Rundt denne tiden på året er det kampanje på fjorårets model. For 2024 var det altså G3 som hadde kampanje. Etter denne kampanjen går prisen tilbake til normal, og holder seg slikt til Juni tiden hvor det kommer en ny kampanje på lik linje som den som er nå. Power er ikke inkludert i Supertilbudet som er nå til helgen, så da håper jeg at neste supertilbud med power faller rundt samme tid som pris-kuttet til G4'en i juni-tiden. Hvem vet, kanskje til da har jeg spart nok til å kjøpe 83-tommeren istedenfor. Endret 25. mars av SahandJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå