Athos2011 Skrevet tirsdag kl 12:54 Del Skrevet tirsdag kl 12:54 En kamerat av meg sendte meg et opptak han hadde gjort av en sang han hadde spilt inn som han ønsket å legge ut. Denne filen sendte han i Messenger på Facebook. Han lurte på om jeg kunne legge den ut på Facebook for han. Hvordan laster jeg ned denne filen ned på min PC ? Jeg tenker da å bruke denne filen for å lage en Youtube video. Han sa det var greit. Når jeg spiller av denne filen på min PC, så blir den vel spilt på en media-spiller på min PC? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet tirsdag kl 14:58 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 Kan hende det enkleste er å dele den via e-post og sende den til e-posten din Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet tirsdag kl 15:08 Del Skrevet tirsdag kl 15:08 (endret) Han klarte ikke legge den ut, men han klarte å sende den til deg, og du aner ikke hvordan du laster den ned? Hva slags fil er det? Endret tirsdag kl 15:08 av Kakkelfant 1 Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet tirsdag kl 15:37 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:37 thomassit0 skrev (38 minutter siden): Kan hende det enkleste er å dele den via e-post og sende den til e-posten din Jeg prøver det, men det går visst ikke an å dele filer fra messenger lenger. Har fått det til før. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet tirsdag kl 15:38 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:38 Kakkelfant skrev (29 minutter siden): Han klarte ikke legge den ut, men han klarte å sende den til deg, og du aner ikke hvordan du laster den ned? Hva slags fil er det? Det er en lydfil. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet tirsdag kl 15:41 Del Skrevet tirsdag kl 15:41 (endret) 24 minutes ago, Athos2011 said: Det er en lydfil. Ja men hva slags fil er det? edit: jeg går ut ifra at du ikke vet hva slags fil det er, annet enn at det må være en lydfil fordi det åpner musikk når du trykker på den? Endret tirsdag kl 16:03 av Kakkelfant Lenke til kommentar
Svein M Skrevet tirsdag kl 16:21 Del Skrevet tirsdag kl 16:21 Om du logger inn på Facebook i nettleseren på PC, så har du Messenger der. Jeg vil tro det går å laste ned filen fra Messenger meldingen. WIndows har et program Media Player som kan spille av lydfiler, men en kan bruke andre progammer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå