desperatfaen99 Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Hvis jeg befrukter kvinnen, vil kvinnens avkom automatisk få norsk og svensk statsborgerskap. Og bli unionsborger: https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_Union_citizenship Da kan hun føde en sønn som har enveisbillet til europa når neste mobilisering kommer Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden desperatfaen99 skrev (8 timer siden): Hei Søker råd. Kort fortalt er i ett lang distanse forhold med en russisk kvinne i russland, har møtt henne fysisk 3 ganger sammen med venninen hennes som jobber i det russiske politiet. Men sitter med en ekkel følelse av at jeg blir svindlet. Basert på alt jeg har opplevd så vurderer jeg at det er 50-50% for at forholdet er ekte, basert på grønne og røde flag. Pga 50% sjanse for att det russiske kvinnen er ekte ønsker jeg ikke gi opp det forholdet med det første. Men fy faen som jeg er dritt lei av å være ensom. Skal reise til russland i juli og være der i 3 uker, men tenker jeg trenger en plan b hvis det forholdet ikke er ekte. Vurderer seriøst å reise til ett fattig land og spørre en tilfeldig kvinne "hei kan du være kjæresten min", og så skjemme henne bort økonomisk. Er ung ufør 26 år. Er veldig autistisk og lav sosioøkonomisk status i norge så jeg har for lengst gitt opp prosektet med å få norsk kjæreste, uten å gjort ett seriøst forsøk, men skjønner jo at evolusjonsmessig så foretrekker kvinner menn med høyere sosioøkonomisk status. Har sett bilder av kvinner fra Azerbaijan de ser fine ut, gdp per capita der er bare 7500usd per år, føler det ville vært enkelt for meg å finne en sexy dame der og skjemme henne bort med gaver. Trenger råd, har dere erfaring føler også at hvis jeg driter meg ut i ett fattig langt unna, fordi jeg fremstår som veldig autistisk når jeg snakker med en kvinne, er det like greit fordi de vet ikke navnet mitt, og jeg bor langt unna (i norge), så er ganske anonym Jeg var litt redd for at du skulle utnytte noen. Men du er såpass idiot, at hvis innlegget i det hele tatt er reellt, så er du den eneste parten som vil bli utnyttet i møte med utlendinger som du (feilaktig) tror er underlegne. 1 2 2 Lenke til kommentar
desperatfaen99 Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden 6 minutes ago, Mag ne said: Jeg var litt redd for at du skulle utnytte noen. Men du er såpass idiot, at hvis innlegget i det hele tatt er reellt, så er du den eneste parten som vil bli utnyttet i møte med utlendinger som du (feilaktig) tror er underlegne. Virtue signaling. En kjent psykologisk fenomen i evolusjonen. Koster ingenting for deg å skrive den meldingen, men sender ett signal om din moralske posisjon. Av samme grunn at elefanter forsøkte å hjelpe ett nesehorn som var stuck og jaktet på av løver. Da signaliserer elefanten til en partner, jeg bruker tid på å hjelpe ett dyr som ikke kan avansere mine reproduktive interesser, derfor vil jeg bruke tid på deg fruktbare elefant dame:https://en.m.wikipedia.org/wiki/Costly_signaling_theory_in_evolutionary_psychology Foresten du putter ting i munnen min. Du påstar at jeg ser på utlendinger som underlegne kun fordi jeg innformerte om en objektiv fakta? Jeg er en borger av norge, sverige og den europeiske union, det er objektivt sant. Huff av meg som ser på russere som underlegne, i det minste er ikke språk bruken min like aggressiv som russeres: velkommen til menneskenaturen, vi er alle litt narsissiter og tror vi er så bra, folk flest tror jo det er bedre til å kjøre bil en gjennomsnittet Lenke til kommentar
engavif Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden desperatfaen99 skrev (31 minutter siden): Hvis jeg befrukter kvinnen, vil kvinnens avkom automatisk få norsk og svensk statsborgerskap. Og bli unionsborger: https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_Union_citizenship Da kan hun føde en sønn som har enveisbillet til europa når neste mobilisering kommer Så enkelt er det ikke. Ja, stemmer at ungen også vil automatisk bli norsk om moren eller faren er norsk. Men er ikke bare å sende ungen ut av Russland. Du må først skaffe norsk pass til ungen, noe som er greit i seg selv. Men er ikke bare å komme i passkontrollen ved utreise med norsk pass. Dem kommer til å avvise deg og forlanger da russisk pass for utreise. Om moren ikke er med så blir det enda mer spetakkel. Alt i alt det går sikkert greit, men er ikke bare bare å møte opp på flyplassen bare til info. Lenke til kommentar
desperatfaen99 Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden (endret) 37 minutes ago, Mag ne said: Jeg var litt redd for at du skulle utnytte noen. Men du er såpass idiot, at hvis innlegget i det hele tatt er reellt, så er du den eneste parten som vil bli utnyttet i møte med utlendinger som du (feilaktig) tror er underlegne. Kan skrive noe skikkelig fælt, så kan du på det sterkeste fordømme meg moralsk. Jeg kan vitse om å voldta russiske kvinner i krig, som antikkens folk: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wartime_sexual_violence " For the Roman army, rape was more than just a weapon of terror; rape was regarded as the right of the victorious. It symbolized revenge, subjugation and the enslavement of the defeated. Polybius describes Roman soldiers carrying out conquest rape, while Livy, portrays rape as synonymous with the capture of a city. Women and children were not the only victims of ancient wars. Rape of adult men remains one of the most closely kept secrets possibly because it was incompatible with the notion of masculinity; being sexually submissive as a man was considered utterly unmanly, even for the ancient writers. In the Greco-Roman world a "true man" could play only an active role and those who were submissive were stigmatized.[61] Tacitus mentions Roman recruiting officers dragging off the most striking Batavian boys to non-consensual sex (rape)[62][63] saying it was one of the causes of the Revolt of the Batavi." Så kan du vise meldingen din til din seksual partner, og vise henne hvor godt moralsk menneske du er. Før dere begge dør i det menningsløse universet: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Absurdism https://en.m.wikipedia.org/wiki/Existential_nihilism "Human life must be some kind of mistake. The truth of this will be sufficiently obvious if we only remember that man is a compound of needs and necessities hard to satisfy; and that even when they are satisfied, all he obtains is a state of painlessness, where nothing remains to him but abandonment to boredom. This is direct proof that existence has no real value in itself; for what is boredom but the feeling of the emptiness of life? If life—the craving for which is the very essence of our being—were possessed of any positive intrinsic value, there would be no such thing as boredom at all: mere existence would satisfy us in itself, and we should want for nothing. But as it is, we take no delight in existence except when we are struggling for something; and then distance and difficulties to be overcome make our goal look as though it would satisfy us—an illusion which vanishes when we reach it; or else when we are occupied with some purely intellectual interest—when in reality we have stepped forth from life to look upon it from the outside, much after the manner of spectators at a play. And even sensual pleasure itself means nothing but a struggle and aspiration, ceasing the moment its aim is attained. Whenever we are not occupied in one of these ways, but cast upon existence itself, its vain and worthless nature is brought home to us; and this is what we mean by boredom. The hankering after what is strange and uncommon—an innate and ineradicable tendency of human nature—shows how glad we are at any interruption of that natural course of affairs which is so very tedious." Endret 6 timer siden av desperatfaen99 La til det fantastiske romerriket Lenke til kommentar
desperatfaen99 Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, engavif said: Så enkelt er det ikke. Ja, stemmer at ungen også vil automatisk bli norsk om moren eller faren er norsk. Men er ikke bare å sende ungen ut av Russland. Du må først skaffe norsk pass til ungen, noe som er greit i seg selv. Men er ikke bare å komme i passkontrollen ved utreise med norsk pass. Dem kommer til å avvise deg og forlanger da russisk pass for utreise. Om moren ikke er med så blir det enda mer spetakkel. Alt i alt det går sikkert greit, men er ikke bare bare å møte opp på flyplassen bare til info. Takk for infoen. Jeg ønsker faktiskt ikke å ha barnet i norge, mye billigere å ha det i russland. Jeg lar kvinnen bestemme 100% Når det gjelder mine statsborgerskap, så er bare fordi at jeg vil at ett barn som bærer mitt dna skal arve mine rettigheter. Ønsker en 20 år gammell sønn eller datter i fremtiden som har den friheten Lenke til kommentar
engavif Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden desperatfaen99 skrev (5 minutter siden): Takk for infoen. Jeg ønsker faktiskt ikke å ha barnet i norge, mye billigere å ha det i russland. Jeg lar kvinnen bestemme 100% Når det gjelder mine statsborgerskap, så er bare fordi at jeg vil at ett barn som bærer mitt dna skal arve mine rettigheter. Ønsker en 20 år gammell sønn eller datter i fremtiden som har den friheten Man vet ikke hvordan denne krigen ender. Man vet at tyskere var hatet i lang tid etter krigen. Det kan fort skje med russere også. Om din datter/sønn har bodd i Russland hele sitt liv og kanskje har russisk navn, litt dårlig i engelsk så hjelper det kanskje ikke så mye med at ungen din har norsk pass med friheten til å reise andre steder. Tro meg, har familie I Russland og prøver daglig å få medlemmet hjem, selv om det så og si er en tapt sak for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
desperatfaen99 Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden 2 minutes ago, engavif said: Man vet ikke hvordan denne krigen ender. Man vet at tyskere var hatet i lang tid etter krigen. Det kan fort skje med russere også. Om din datter/sønn har bodd i Russland hele sitt liv og kanskje har russisk navn, litt dårlig i engelsk så hjelper det kanskje ikke så mye med at ungen din har norsk pass med friheten til å reise andre steder. Tro meg, har familie I Russland og prøver daglig å få medlemmet hjem, selv om det så og si er en tapt sak for øyeblikket. Å ja skjønner. Dette er nokk realistisk. Jeg kan ikke gjøre noe annet en å ta det med stoisk ro. Heldigvis for meg handler ikke drømmen om barn, fordi jeg ønsker samvær med barn. Når jeg gikk på barneskolen og leste om evolusjonen i en bok, og forsto det grunnlegende. Da tenkte jeg, kult jeg skal faen meg føre genene mine videre også. Synes det bare er så forbanna kult å ha ett avkom som bærer mitt dna. Jeg er fascinert av den tanken. Det er hva drømmen min om barn handler om, og den drømmen har jeg hatt siden jeg var barn selv. Så for meg er det ikke så ille om jeg har ett barn "stuck" i russland. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Denne tråden stenges da den inneholder problematiske holdninger til kvinner. Vi oppfordrer til seriøse og respektfulle diskusjoner om kjærlighet og forhold, og bør ta utgangspunkt i gjensidig respekt og likeverd. Eventuelle tilbakemeldinger kan tas på PM. 2 3 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg