kaliber Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg kjøpte meg en ny cpu (amd athlon xp 3000+) og hk (msi kt6 delta) for noen dager siden, det første jeg gjorde etter at jeg festa hk og plasserte cpu, var å se på system. Der stod det at jeg hadde en amd athlon xp 1700+ ikke en amd athlon xp 3000+ som jeg hadde kjøpt! Da lurer jeg på hva må jeg gjøre? ringte til datakjeden der jeg kjøpte den og spurte hvordan, de sa jeg måtte se i manual boka... der stod det lite. jeg måtte gå i bios å endre noe.. men hva..kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Gå inn i bios og sett multiplier til 13 og FSB til 166. Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Åja takk takk. Men det er jo det samme som å klokke opp er det ikke det?? Det skal jo være standard? Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det er standard for den cpuen ja Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ok, jaja da lærte jeg noe nytt idag oxo hehe. takker og bukker. Men det har vel ikke noe å si når jeg har pc 2100/266mhz ram når hk egentlig vil ha pc 3200/400mhz ram ? det vil ikke innvirke på ram eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå