Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows med bedre start enn både Origins og Odyssey

Anbefalte innlegg

Iki skrev (På 23.3.2025 den 18.50):

Hva er trist med at et firma lager et bra spill som folk liker?

Vel spør du meg så sluttet de å lage "bra" spill etter Black flag. Men det er min mening :)

Tåka skrev (På 23.3.2025 den 19.43):
WigNut skrev (På 23.3.2025 den 18.49):
Trist. Håper virkelig at Ubisoft blir bankrupt og må legge ned. Nekter å handle noe som er relatert Ubisoft. De får bli vant til å ikke få pengene mine.

Hvor har du lært dette hatet fra ? Donald Trump eller Elon? er jo på samma nivå med slike uttalelser!

Er ikke hat? Jeg bare like ikke Ubisoft og det de står for. Ergo så håper jeg de går nedenom og hjem og at noe nytt og friskt kan komme inn evt. Ubisoft har rett og slett blitt forbruker fiendtlig. Samme gjelder Blizzard, EA, Activision etc. Og sammenligne dette med Donald duck og rocket man blir litt rart but hey :D

AOL skrev (På 23.3.2025 den 21.45):

Du håper på at nesten 20.000 mennesker skal miste jobben sin?

Kilde:
Ubisoft - Wikipedia

Kommentaren blir egentlig litt for dum til å svare på men ok. Nei selvfølgelig ikke. Men vet du hva... thats life and life ain't fair. For å bake en kake må man knuse noen egg...

Runis skrev (På 23.3.2025 den 22.44):

Aktivister tar sjeldent hensyn til alle som blir berørt av målet de vil nå.

:D kanskje lær deg hva en aktivist er :D for i følge deg da så er vi alle aktivister siden vi alle har en mening enten den ene eller den andre veien. Man er da ikke en aktivist fordi man har en mening :D Artig skrue du :D

Duriello skrev (6 timer siden):

Nei det er jo tydelig at bekymring for dem på gulvet er ikke-eksisterende. 😉

Som alltid ;) Men satt på spissen synd... men de er de første som ryker uansett hva.

Må si det var noen artige kommentarer her og synes vel at noen bør sette seg ned å lese seg opp på Ubisoft historien. Jeg er gammel nok til å huske når de startet opp med spill i 1986... Og som tips så følg tidslinjen og se hvem rettning de har tatt mot forbrukere og ansatte jo eldre Ubisoft ble og jo større de ble. Sett av 3-4 timer til å lese litt også kan vi jo snakke sammen etterpå om de er så fantastiske. Og egentlig er det bare trist at man ønsker det jeg ønsker. Men dette gjelder jo også EA, Blizzard, Activision... Ta Ubisoft's Far Cry 2 og 3.. mistet tellingen hvor mange timer og ganger jeg har rundet de 2 der. Elsker Far Cry 3... Black Flag... en bauta i mine øyne av ett spill... Mass Effect 1, 2 og 3... Herregud å mange timer jeg har klokka der.. Første NFS og mistet tellingen hvor mange av de i serien jeg har spilt. Men stoppet vel for 10 år siden ish for da gikk de for langt... Min desidert beste spill er Diablo 1 og 2... Spiller de til dags dato. Men sånn Blizzard har blitt og rettningen de har dratt spill serien... Gidder ikke prøve Diablo 4 engang fordi de har dratt retningen helt feil i mine øyne. Er ikke Diablo lenger... Trist. Er jo selvføgelig andre spill også som Starcraft 1 og 2... world of warcraft 2... etc etc... De beste spill minnene jeg har er som regel fra en av de selskapene jeg nå ønsker skal dø ut.. fordi de har totalt mistet tråden og kontakten med fans etc... Ta bare Blizzard og den totalt på trynet kommentaren "don't you guys have phones" ....

Men dette er alt min mening :) synd for de på gulvet skulle de miste jobb hvis det skulle skje. Selvfølgelig. Men hvis du tror livet er rettferdig så kan vi snakke sammen når du har blitt voksen engang :D

Endret av WigNut
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvor har du lært dette hatet fra ? Donald Trump eller Elon? er jo på samma nivå med slike uttalelser! "

Er litt slik "om du ikke er med oss må du være mot oss" mentalitet, så hvis noen gir uttrykk for noe som kan gi de et snev av kognitiv dissonans må man altså være tilhenger av Trump og Musk (fascist og nazist, med andre ord). Det er en svært lite tillitsvekkende måte å diskutere på, i mange tilfeller også intellektuelt uærlig.

Endret av Kakkelfant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (10 minutter siden):

"Hvor har du lært dette hatet fra ? Donald Trump eller Elon? er jo på samma nivå med slike uttalelser! "

Er litt slik "om du ikke er med oss må du være mot oss" mentalitet, så hvis noen gir uttrykk for noe som kan gi de et snev av kognitiv dissonans må man altså være tilhenger av Trump og Musk (fascist og nazist, med andre ord). Det er en svært lite tillitsvekkende måte å diskutere på, i mange tilfeller også intellektuelt uærlig.

Bukker da jeg kunne ikke svart bedre selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
WigNut skrev (49 minutter siden):

Som alltid ;) Men satt på spissen synd... men de er de første som ryker uansett hva.

Det hadde vært litt kult dersom det var toppen som røk først. 

Meh, jeg bryr meg egentlig ikke om Ubisoft, men å håpe x antall folk mister jobben pga dårlig ledelse er litt drøyt. Kun det.

Jeg håper nå de slipper Division 3 først iallefall. 🙂

Lenke til kommentar
bakalaka skrev (22 timer siden):
Original1 skrev (På 23.3.2025 den 19.56):

Glad jeg spiller dette på en ps5 pro,det er veldig pent in game og tester både litt performance og quality,men om quality nesten blir fast denne gangen er fristende. Det føles som ett "nytt" slags creed hvor combat og stealth er litt mer artig en før uansett om en kjenner igjen mye. Det som er helt sikkert er de har gjort en kjempejobb med grafikken,så masse kudos. Synes det var synd det politiske som ble litt rundt det også videre,men det er jo kun ett spill det er snakk om:)

Liker veldig godt samtidig at det utspiller seg endelig i japan:D

Jeg har vel alltid vært den som stort sett har likt mye av det ubisoft har kommet med,men hvis spill de har gitt ut faktisk er dårlig så styrer jeg langt unna selv. 

Stor fan av åpen verden,så ubisoft er noen av de som har gjort det mest artig for min del opp i gjennom:)

Ekspander  

Har bare spilt to timer til nå på vanlig Ps5 men synes ikke grafikken er allverden. Føles tomt og litt "hult" ut, og ansiktsanimasjonene er ikke allverden så langt. Likte veldig godt AC Valhalla men førsteinntrykket her er ikke like bra. Håper og tror det vil bli bedre etterhvert:)

Gir det ikke toppscore sånn sett selv,men de har gjort en bra jobb synes jeg:)

Jeg har ikke testet mer enn ett par timer på base ps5,men der anbefales av mange fidelity modusen fremfor performance for den beste opplevelsen hvis ikke du kan kjøre balanced. Men det er synd for da kjører det med litt lavere hz:( Jeg skal teste selv mer der også for moro skyld;)

I mitt tilfelle som spiller det på pro,så anbefales balanced som Runis her og anbefalte meg:)

Tomt og hult har jeg ikke syntes det har vært,men ett par snodige animasjoner har det blitt her også:D

Og helt enig,valhalla var helt konge;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...