Gå til innhold

Assassin's Creed Shadows med bedre start enn både Origins og Odyssey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WigNut skrev:
Trist. Håper virkelig at Ubisoft blir bankrupt og må legge ned. Nekter å handle noe som er relatert Ubisoft. De får bli vant til å ikke få pengene mine.
Hvor har du lært dette hatet fra ? Donald Trump eller Elon? er jo på samma nivå med slike uttalelser!
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Glad jeg spiller dette på en ps5 pro,det er veldig pent in game og tester både litt performance og quality,men om quality nesten blir fast denne gangen er fristende. Det føles som ett "nytt" slags creed hvor combat og stealth er litt mer artig en før uansett om en kjenner igjen mye. Det som er helt sikkert er de har gjort en kjempejobb med grafikken,så masse kudos. Synes det var synd det politiske som ble litt rundt det også videre,men det er jo kun ett spill det er snakk om:)

Liker veldig godt samtidig at det utspiller seg endelig i japan:D

Jeg har vel alltid vært den som stort sett har likt mye av det ubisoft har kommet med,men hvis spill de har gitt ut faktisk er dårlig så styrer jeg langt unna selv. 

Stor fan av åpen verden,så ubisoft er noen av de som har gjort det mest artig for min del opp i gjennom:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
58 minutes ago, Original1 said:

Glad jeg spiller dette på en ps5 pro,det er veldig pent in game og tester både litt performance og quality,men om quality nesten blir fast denne gangen er fristende. Det føles som ett "nytt" slags creed hvor combat og stealth er litt mer artig en før uansett om en kjenner igjen mye. Det som er helt sikkert er de har gjort en kjempejobb med grafikken,så masse kudos. Synes det var synd det politiske som ble litt rundt det også videre,men det er jo kun ett spill det er snakk om:)

Jeg har vel alltid vært den som stort sett har likt mye av det ubisoft har kommet med,men hvis spill de har gitt ut faktisk er dårlig så styrer jeg langt unna selv. 

Stor fan av åpen verden,så ubisoft er noen av de som har gjort det mest artig for min del opp i gjennom:)

Hvis du har en pro, kjør balanced! Men du må vel ha en 120hz / VRR kompatibel skjerm for det, det har vært en helt fantastisk opplevelse grafikkmessig.

Lenke til kommentar
1 hour ago, AOL said:

Du håper på at nesten 20.000 mennesker skal miste jobben sin?

Kilde:
Ubisoft - Wikipedia

UBI spaker ansatte uansett, og de utnytter og misbruker sine ansatte, og beskytter de som begår overgrep.

Og dette er uten å ta med all utnyttelsen de gjør av sine kunder, og deres ekstreme anti forbruker oppførsel.

De som jobber for de store utviklerene er underbetalt og overarbeidet. Bedre at UBI, EA, Activision/Blitzard, osv sov blir likvidert og oppløst. Så arbeidere kan få den lønna de fortjener. Ledelsen som ikke kan noe om spill og bare jobber for aksjonærne blir fjernet og spill kan gå tilbake å bli laget av spillere, for spillere og få tilbake kreativiten osv.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Runis skrev (8 timer siden):

Hvis du har en pro, kjør balanced! Men du må vel ha en 120hz / VRR kompatibel skjerm for det, det har vært en helt fantastisk opplevelse grafikkmessig.

Kjører det på en oled,så får 120 og vrr;)

Har testet litt i balanced og vanligvis uncapped framerate jeg foretrekker og som regel performance (pro) mode der det pleier være det som gjør det mulig.

Eneste her for min del virker det nesten bedre på kun performance og quality hvor det siste virker penest. Balanced er veldig synd da for dipper rett under 119ish mens både quality og performance kjører litt over 59ish. Foretrekker faktisk de to heller for min del av en eller annen grunn her.

Ser det er en del som liker balanced mest.MEN skal absolutt teste balanced selv nå og da mer;)

Hvor jeg tester quality nå som i følge de:Prioriterer oppløsning og grafisk gjengivelse (som jeg synes stemmer litt).

Startet med performance de 10 første timene,men ser nå at kanskje quality er noe penere;) Bare synd de ikke kjørte høyere hz eller som eget valg på disse 2 modusene:(

Ett veldig pent spill og av de bedre til nå av de siste derfra som kom synes jeg:D

Så nylig en artikkel hvor de tok en prat med digital foundry hvor det er på vei en patch som implementerte pssr litt senere til spillet for pro:D Synes de allerede har gjort en bra jobb grafisk selv også uansett:)

Det var ett annet spill det siste som virkelig var bra,men husker ikke om det var tlou 2 remake eller re4 remake som var virkelig showcase for pro eller om ikke det var begge:D

Ett og anbefale om en har vært borte fra serien en stund og om en tåler litt samurai vri på det hele er helt sikkert:D

Endret av Original1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (17 timer siden):

UBI spaker ansatte uansett, og de utnytter og misbruker sine ansatte, og beskytter de som begår overgrep.

Og dette er uten å ta med all utnyttelsen de gjør av sine kunder, og deres ekstreme anti forbruker oppførsel.

De som jobber for de store utviklerene er underbetalt og overarbeidet. Bedre at UBI, EA, Activision/Blitzard, osv sov blir likvidert og oppløst. Så arbeidere kan få den lønna de fortjener. Ledelsen som ikke kan noe om spill og bare jobber for aksjonærne blir fjernet og spill kan gå tilbake å bli laget av spillere, for spillere og få tilbake kreativiten osv.

Beklager, men kjøper ikke forklaringen her. Det at ledelsen i Ubisoft har oppført seg bedritent mot sine ansatte er er en ting, men hvorfor ønske at de ansatte skal miste jobbene sine? For det er det som er konsekvensen av at selskapene blir oppløst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, AOL said:

Beklager, men kjøper ikke forklaringen her. Det at ledelsen i Ubisoft har oppført seg bedritent mot sine ansatte er er en ting, men hvorfor ønske at de ansatte skal miste jobbene sine? For det er det som er konsekvensen av at selskapene blir oppløst. 

Og de er proffesjonelle og vil forhåpentligvis få bedre jobber, ingen ting forandrer seg så lenge UBI og de andre eksiterer, arberderne vil være underbetalte og overarbeidet. De vil ha dårlige liv, mye stress for gir dårlig helse, og siden de er dårlig betalt og har dårlige jobb ordinger kan de ikke ta seg fri, eller få sykeordning osv. 

At UBI holder sine arbeidere som gissle, er bare enda mer grunn til at de må løses opp, som man noen gang må gjøre med krimminelle bedrifter.

En løsing er enkelt og greit å løse opp UBI og la de forskjellige utvikler studioene bli egene separate bedriter som er arberstyrte. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Gunfreak said:

Og de er proffesjonelle og vil forhåpentligvis få bedre jobber.

De flinke utviklerne får nye jobber. Aktivistene må se seg om etter nye jaktmarker. I usa er doordash en typisk vei å gå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Original1 skrev:

Har bare spilt to timer til nå på vanlig Ps5 men synes ikke grafikken er allverden. Føles tomt og litt "hult" ut, og ansiktsanimasjonene er ikke allverden så langt. Likte veldig godt AC Valhalla men førsteinntrykket her er ikke like bra. Håper og tror det vil bli bedre etterhvert:)
Lenke til kommentar

Uansett hva som blir publisert av Ubisoft, er det markedet som til slutt kommer til å dømme dem. Eller, nærmere sagt, et relativt åpent marked som stadig bombarderes av mediabudskaper fra flinkeste markedsavdelinger.

Ubisoft har fått og tatt veldig mange sjanser, som ofte ble løst med ca. de samme løsningene, noe som gjør dem til et ultimat aksjeselskap innenfor gaming-industrien. Etter min oppfatning er det ikke noe galt at noen misliker dem. Jeg har i hvert fall lite sympati.

Har lenge sett at bare et lite fåtall aksjeselskaper klarer å nytenke og sprenge nye grenser (og selv dette med visse forbehold). Det er visst deres vesen. Og det er nok et privilegium og Indie-bransjens hovedfunksjon, nemlig, å komme med nye konsepter, spillmekanikker, storlykkes og feile grovt.

Ubisoft liker trygge havner, de er ansvarlig overfor eiere og ikke oss. Spillere er bare et kvasiprodukt i deres øyne, siden alt handler om profitt. Men til og med slike aktører kan ha sine fans, og det er greit.

Jeg synes synd på dem som fremdeles jobber i Ubisoft og forstår ikke alvoret. Men det er visst deres eget valg (det er jo ikke noe slaveri å se der).

Markedsverdien til UBI har ellers falt nærmest 6 gangeren siden ca. 2020, fra i snitt 74 til 13 EUR nå. Og det er objektiv informasjon. De som har tenkt å redde de stakkars 20 000 folkene, må begynne å legge handlingsplaner nå. Kan ikke se at Ubisofts ledelse akkurat gjør klart for en myk landing for alle.

Blir AC Shadows Ubisoft sin mirakuløse redning, får de nok enda en sjanse. Det er fremdeles konkurransedyktighet som gjelder og det er det vi må respektere.

Og for ordens skyld, jeg ønsker Ubi lykke til, det er noe de virkelig har trengt lenge. Skjønner godt at de nå trenger et hype-narrativ rundt AC Shadows. Spillets formel er for meg uansett noe nyere grafikk, og ca. de samme grindaktige aktivitetene ispedd svakt og politisk korrekt manus. Det er en blanding jeg ikke liker, men det finnes publikum for slikt. Smaken er som baken, ikke noe å gjøre her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
AOL skrev (22 timer siden):

Det er ikke dette folk fokuserer på, når de sier at de ønsker et selskap skal gå konken.
Du har garantert tenkt noe slik selv du også. Ikke vær hykler

• Liker 2
Lenke til kommentar
Martelè skrev (15 minutter siden):

Det er ikke dette folk fokuserer på, når de sier at de ønsker et selskap skal gå konken.
Du har garantert tenkt noe slik selv du også. Ikke vær hykler

Nei det er jo tydelig at bekymring for dem på gulvet er ikke-eksisterende. 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...