Gå til innhold

Samsung Q935D- Erfaringer...Tørr jeg kjøpe den

Anbefalte innlegg

Jeg og Samboeren skal kjøpe ny lydplanke. Og har sett på mye men har falt for Samsung Q935D. Men her om dagen leste jeg på tek.no at mange hadde hadd problemer med denne modellen i tillegg til toppmodellen Q995D etter en oppdatering, store problemer sto det. Sånn typ at den ikke vil fungere. Er det noen som har denne modellen som jeg vil ha (Q935D) og hvilke erfaringer har du/dere og hva synes du om den?

xXx666xXx 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen innspill??? Nå har jeg kjøpt den fra Elkjøp og den kommer på tirsdag 😬 Håper ikke jeg har gjort noe dumt nå og ender opp med et lydplanke annlegg med masse problemer 🫣 Jeg bare falt helt for den...Kunne ikke dy meg å MÅTTE bare ha den 🤩

xXx666xXx 

Lenke til kommentar

Problemet er en buggy oppdatering fra Samsung så det er ikke direkte relatert til kvaliteten på enhetene i seg selv. Samsung ser også ut til å ta ansvar for fadesen så ville ikke ha bekymret meg.

Sitat

FACEPALM: If you're the proud owner of a top-of-the-line Samsung soundbar from 2024, chances are you've had a pretty rough week. The company has admitted that a crappy software update has managed to brick "certain" models from last year's soundbar lineup, turning them into pricey paperweights. 

The confirmation comes straight from Jim Kiczek, the head of audio at Samsung Electronics America. In a statement to The Verge, Kiczek called it a "software update error" that impacted some of the company's 2024 soundbars. He says Samsung is now offering free repairs for all affected units regardless of warranty status.

Det kan uansett være greit å skru av automatiske oppdateringer på enheten;

Sitat

For those with working Samsung speakers, the advice is to immediately turn off automatic updates for now.

Tipper at Samsung har trukket alle oppdateringer som kan være problematiske slik at nye enheter som settes opp uansett ikke får denne buggy oppdateringen, men for å være helt trygg: se om du får skrudd av automatiske oppdateringer før du kobler den til nettet ditt, eventuelt vent med å koble den til nettet hvis mulig.

Kilde: https://www.techspot.com/news/107255-samsung-confirms-buggy-update-has-bricking-premium-soundbars.html

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...