Spillredaksjonen Skrevet lørdag kl 11:32 Del Skrevet lørdag kl 11:32 Funcom har avslørt finanseringsmodellen for Dune: Awakening Gratis innhold, valgfrie tilleggspakker man betaler for og ingen månedsavgift. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet lørdag kl 18:03 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Har aldri likt noe av det Funcom har lagd, og det kommer fra en som var blodfan av Conantegneseriene som tenåring, men dette ser faktisk ganske lovende ut. Spent på hva reviewsene sier! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet søndag kl 00:11 Del Skrevet søndag kl 00:11 Baljepiraten skrev: Har aldri likt noe av det Funcom har lagd, og det kommer fra en som var blodfan av Conantegneseriene som tenåring, men dette ser faktisk ganske lovende ut. Spent på hva reviewsene sier! The Secret World er det eneste spillet jeg har likt fra Funcom og dette som er et MMO skal bli spennende å prøve hvis det ikke koster 1000 kr da! Lenke til kommentar
vit3llu5 Skrevet søndag kl 06:29 Del Skrevet søndag kl 06:29 Tåka skrev: Baljepiraten skrev: Har aldri likt noe av det Funcom har lagd, og det kommer fra en som var blodfan av Conantegneseriene som tenåring, men dette ser faktisk ganske lovende ut. Spent på hva reviewsene sier! The Secret World er det eneste spillet jeg har likt fra Funcom og dette som er et MMO skal bli spennende å prøve hvis det ikke koster 1000 kr da! €49.99. Pris fra Funcom på Steam Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet søndag kl 07:41 Del Skrevet søndag kl 07:41 13 hours ago, Baljepiraten said: Har aldri likt noe av det Funcom har lagd, og det kommer fra en som var blodfan av Conantegneseriene som tenåring, men dette ser faktisk ganske lovende ut. Spent på hva reviewsene sier! Personlig har jeg mer et slags tosidig forhold til Funcom. Jeg har elsket noen av spillene deres når de har vært mer orginale, men så har de en tendens til å kopiere andre og da har det litt bleke kopier. Jeg elsket feks det orginale Anarchy online, det var noe helt eget, men så skulle de kopiere everquest og lagde shadowlands dlc'en som på mange måter tok vekk alt som gjorde anarchy online unikt. The secret world var også ett av de morsomste mmo jeg har spilt og det hadde fortjent en bedre skjebne. The longest journey var jo også et bra spill. Age of conan derimot ble bare en blek wow kopi som lovte altfor mye de ikke kunne holde da spillet ble lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå