Spragleknas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Søk: dual DDR (alle forum) Forumbeskjed Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Du fikk ingen treff. Prøv igjen, men denne gangen med andre søkeord. Hvis du søkte etter nye tråder siden ditt siste besøk, så er det mulig at det ikke er noen nye innlegg Nyttige linker · Tapt Passord-hjelp · Registrèr ny konto · Vår hjelpdokumentasjon · Kontakt administratorene Dette kommer opp i mer enn 50% av tsøkene mine ... JÆVLI irriterende ... kan kun søke på et ord om gangen (og det hjelper ikke en dritt) Endret 17. januar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vet. Får samme shiten jeg å. Eventuelt får jeg bare et "Moderatorene har begrenset antall søk. Venligst vent 10 sekunder før du prøver igjen" Vannvittig irriterendes. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Tillater meg å være enig. Liker heller ikke søkefunkjsonen, finner sjelden det jeg et på utkikk etter... Noen som har tips til å lette jobben kanskje? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hva med å søke på DUAL i søkefunsksjonen under Prossesor hovedkort, minne! Fikk fram en REKKE svar! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 eller dual _and_ ddr ? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg henger meg på, synes den nye søkefunksjonen er dårlig. Den de hadde før fungerte mye bedre. Tror de er klar over det? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) eller dual _and_ ddr ? heh.. da dukka denne posten opp ingen andre er det virkelig ikke mulig å søke på mere en et ord?? Searching for Success? Searching for old posts, new posts and eccentric posts doesn't have to be a difficult operation with as many misses as real hits. Invision Power Board allows you to search your way - and fast. Unlike some of our competition, you'll be searching real posts, not a database full of single words. Stemmer dårlig dette TaZ Endret 17. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 slenger meg på, fungerer ikke bra Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 lite fornøyd jeg og.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bruk ord1 AND ord2 AND ord3 så funker det.. Burde stått beskrevet på søkesiden Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Inntil søkefunksjonen fungerer tilfredstillende, så foreslår jeg at dere bare sendre søkene videre til Google. Sørg for at site:hardware.no blir med i søket. Man finner ikke de aller nyeste innleggene med Google, men dette er en mye bedre løsning enn dagens løsning. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Er det bare jeg som klarer å bruke søkefunksjonen helt fint? Edit: Dobbelt sjekket søket..fikk opp denne posten og mange andre poster, så hva var problemet? Endret 17. januar 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bare til å bruke ordet AND melloom så går det fint. Husk i tillegg på å sette søket til å gjelde ALLE poster og ikke bare de fra de siste 30 dagene Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Søkefunksjonen fungerer helt fint her, slutt å syt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Søkefunksjonen fungerer helt fint her, slutt å syt. Ja, dere må bruke fantasien litt når dere søker da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bare til å bruke ordet AND melloom så går det fint. Husk i tillegg på å sette søket til å gjelde ALLE poster og ikke bare de fra de siste 30 dagene stemmer, dere skal bruke ordene AND & NOT, og søkemotoren funker da fint, anbefaler dere og undersøke litt, evnt spør omhvordan den fungerer før dere kommer og påstår at den er helt elendig. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) dere skal bruke ordene AND & NOT,anbefaler dere og undersøke litt, evnt spør omhvordan den fungerer før dere kommer og påstår at den er helt elendig. Hva er URL-en til der dette står? Jeg finner det ikke. Endret 17. januar 2004 av buskmann Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det har blitt diskutert i x tråder hittil, og hvis jeg formulerte meg feil så beklager jeg det Men mener enda at det går ann og spør før man konkluderer med at ting ikke funker Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hva med å skrive det på søke siden å slippe dette maset? Er ikke så lett å søke etter hvordan søkefunksjonen funker når du faktisk ikke klarer å søke på mere en 1 ord..fordi en ikke vet at en må bruke AND og NOT når en søker... Forstår problemstillingen? TaZ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hva med å skrive det på søke siden å slippe dette maset? Er ikke så lett å søke etter hvordan søkefunksjonen funker når du faktisk ikke klarer å søke på mere en 1 ord..fordi en ikke vet at en må bruke AND og NOT når en søker... Forstår problemstillingen? TaZ Skal se og få lagt til noen ord der om ikke så alt for lenge, forstår problemstillingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå