Gå til innhold

Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!

Anbefalte innlegg

At regjeringen påstår at ukrainske flyktninger skal hjem er en løgn, ikke tro ett sekund på hva disse notoriske løgnerne sier.
De sier også at de integreres for at de skal være her evig, så hvorfor komme nå med denne påstanden?
Jo, det er pga at de ønsker å bremse antallet som kommer hit, og forhindre at FrP får en vinnersak i den kommende valgkampen.

Men det er en løgn.
Vi gir bort 38 000 statsborgerskap i året, mot 4000 i Danmark. Og det er på bakgrunn av politikken som føres.

Ukrainske flyktninger fikk 100 000 som et engangsbeløp, deretter 20 000 i mnd. Samt bosetting.

Vi fører verdens mest radikale innvandringspolitikk, ingen andre land er i nærheten. Det er en grunn til at om oppholder seg i  sentrumsområdene i byer som Drammen og Oslo så vil man oppleve at nærmest ingen snakker norsk.

Dette går primært utover de unge:
https://www.forskning.no/kriminalitet-oslomet-partner/forsker-det-er-mye-mer-kriminalitet-i-norge-enn-det-offentlig-statistikk-viser/2490667

Veldig mange vil heller ikke få råd til å kjøpe sin egen bolig, reise på ferie i utlandet, ha en pensjon man kan leve eller leve i et stabilt land med et sikkerhetsnett. Deres fremtid blir stjålet ifra dem.
Ifølge FN så er nå norske unge på en 20 plass på denne såkalte lykkeindeksen.

https://www.nettavisen.no/okonomi/norge-i-2050-skrekktallene-eksperten-ikke-tror-du-forstar/f/5-95-2315812

Screenshot 2025-04-17 150912.png

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
freedomseeker skrev (3 minutter siden):

Det er en grunn til at om oppholder seg i  sentrumsområdene i byer som Drammen og Oslo så vil man oppleve at nærmest ingen snakker norsk.

Det er ikke noe man opplever i sentrumsområder i Drammen, jeg er ganske ofte i sentrum av drammen, og det er ingen problemer med at folk ikke snakker norsk, er det innvandrere ja, men de snakker norsk, er det enkelte som ikke snakker norsk ? Ja, men at nærmest ingen snakker norsk det er en ren fantasi, det er ikke sant på de mest solbrune delene av fjell engang.  

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 3
  • Hjerte 1
Duriello skrev (1 time siden):

Dette er 2 personer jeg godt kunne tenkt meg å lugge skjegget av. (Riktignok med meget tykke hansker på, og pustemaske og vernebriller.)

Dette er jo den type folk ytre-venstre elsker.

Hadde det vært opp til disse gærningene, hadde vi hatt landet fullt av Hamas-sympatisører nå.

Naiviteten lenge leve.

Endret av Paxville
  • Liker 4
Paxville skrev (57 minutter siden):

Godt mulig det, hva ytre-venstre mener og holder på med får være deres sak.

Paxville skrev (57 minutter siden):

Hadde det vært opp til disse gærningene, hadde vi hatt landet fullt av Hamas-sympatisører nå.

Jeg trodde landet var fullt av dem allerede? 🤔  /s

Det sagt, vil bare påpeke at min misnøye mot A. Bhatti og Krekar ikke strekker seg stort lengre en dem, og evt dem som "forguder" disse.

Endret av Duriello
  • Liker 1
Paxville skrev (39 minutter siden):

Naiviteten lenge leve.

Hvem konkret på ytre venstre elsker muslimer på radikale høyre..?

Nevn gjerne navn.

Å ikke nevne navn regnes som erklæring på løgn.

---

Og når det kommer til ikke-vestlige innvandrere, hvor mange slippes inn av dagens regjering relativt til Høyre-FrP-regjeringen..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1

"Stønn, man kan ikke si noe som helst lenger uten å bli kalt rasist, sexist og transfob.

Foressten, alle palestinere er hamas, og alle som er imot bombing av palestinske barn er hamas-supportere, alt og alle er hamas, ferdig snakka".

Endret av AtterEnBruker
  • Liker 6
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

Det er ikke noe man opplever i sentrumsområder i Drammen, jeg er ganske ofte i sentrum av drammen, og det er ingen problemer med at folk ikke snakker norsk, er det innvandrere ja, men de snakker norsk, er det enkelte som ikke snakker norsk ? Ja, men at nærmest ingen snakker norsk det er en ren fantasi, det er ikke sant på de mest solbrune delene av fjell engang.  

At de snakker norsk burde være en selvfølge etter x-antall år i Norge.
Men er de norske etter din mening?

Etter mitt syn nei.
Det skyldes kultur og oppførsel. Hvorfor aksepterer mange oppførsel som overhodet ikke reflekterer vårt syn på dannelse og kvinner for å nevne noe.
Vi har forventninger til at voksne mennesker oppfører seg etter våre normer, men en stor andel nordmenn ser mellom fingrene med alt når det gjelder fremmedkulturelle.

Lav forventningers rasisme.

• Liker 2
Neptun1 skrev (6 minutter siden):

At de snakker norsk burde være en selvfølge etter x-antall år i Norge.
Men er de norske etter din mening?

Etter mitt syn nei.
Det skyldes kultur og oppførsel. Hvorfor aksepterer mange oppførsel som overhodet ikke reflekterer vårt syn på dannelse og kvinner for å nevne noe.
Vi har forventninger til at voksne mennesker oppfører seg etter våre normer, men en stor andel nordmenn ser mellom fingrene med alt når det gjelder fremmedkulturelle.

Lav forventningers rasisme.

Det du skriver er bare tull. Jeg gidder ikke å si noe mer enn dette fordi du fremstår resistent mot fakta. De samme meningene bare forskjellige ord.

Endret av Boing_80
  • Liker 3
  • Hjerte 1
26 minutes ago, Neptun1 said:

Drekke, pule, sloss og spy med andre ord? Det er ingen homogen oppførsel blant nordmenn så hva spesifikt er det innvandrere gjør som ingen "nordmenn" gjør?

• Liker 4
Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden):

Overfallsvoldtekt, knivran, gjengkriminalitet, trygdesnylting, fortrenging av nordmenn fra visse bydeler...

Det finnes nordmenn som gjør disse tingene, men utlendinger gjør det i større grad.

Hva mener du med fortrengning av nordmenn fra visse bydeler? Det er vel heller nordmenn som flytter bort av fri vilje, og innvandrere som bor i de fattigste bydelene. 

Jeg er ikke for områder med ekstrem overvekt av innvandrere, men la oss være seriøse her, det er ikke nordmenn som blir fortrengt, de flytter fordi de vil det selv 

• Liker 4
Mannen med ljåen skrev (1 minutt siden):

Kan du tenke deg grunnen til at nordmenn ikke orker å bo i disse bydelene?

Drar de egentlig frivillig, når barna deres blir eneste hvite i klassen og blir mobbet for å være potet, og du føler deg utrygg på gaten?

Ikke veldig frivillig.

Fordrivnong er et ord som antyder at det er en villet handling, når det innvandrere egentlig gjør er å kjøpe seg bolig der de har råd 

Dette minner om i USA, ser det var egne nabolag der svarte ikke fikk lov å bi, men da noen flyttet inn flyttet de hvite ut. Fordi de ikke ville bo med svarte. Men de hvite ble ikke fordrevet 

• Liker 3

Neida, de hvite blir ikke fordrevet, de flytter frivillig fordi de er rasister og ikke ønsker en mørkhudet nabo.

Det har ingenting med kriminalitet og at de blir en undertrykt minoritet i lokalmiljøet å gjøre.

Å slippe inn vanvittige mengder av utlendinger er heller ikke en villet handling, myndighetene tror fremdeles i ramme alvor at mangfold er vår styrke. Visse bydeler er snart like sterke som Somalia.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 6
rabler skrev (2 timer siden):

hva spesifikt er det innvandrere gjør som ingen "nordmenn" gjør?

Som jeg skrev - oppfører seg dannet og hegner om vestlige verdier er noe innvandrere ikke gjør..

INGEN har imponert meg ved å oppføre seg som vi forventer i Vesten, snakke rolig og behersket (stille), deltatt i dugnader og frivillighet, behandlet kvinner respektfullt og godt, ryddet opp etter seg, vært uselviske og empatisk, behandlet dyr bra (dyrevelferd).
Ikke skrike i mobiltelefonen. Oppført -og kledd seg som det sømmer seg.

Treningssentre er en studie i u-landsmentalitet..
dvs. bråke, rote, være uhygieniske, harry påkledning i singlet, ta skryteselfies foran speil av fyrstikkarmene sine, utvise ingen respekt og hensyn. 14 dagers svettlukt som forsøkes kamuflert av billig after-shave.

Alle mulige ting vi la fra oss på 14 års stadiet.

Dersom man synes kulturen i MENA og Afrika er tiltalende så sier det sitt om seg selv og sine verdier.
Trenger vel ikke utdype det noe mer.

Endret av Neptun1
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...