Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med hvordan man tjener rasket penger på spillet? eks lønner det seg å ta å kjøre egen bil eller kjøre firmaene sine biler? er det lurt å ha sjøfører? hvilken biler er best? vil gjerne ha så mange gode tips og anbefalinger som mulig. tusen takk på forhold med tips. evt noe dere ikke anbefaler å gjøre kan dere å tipse meg om. er rimelig fersk i slike spill. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Antakelig litt seint svar, men uansett ...

Kjøp din egen trekkvogn så fort som mulig, lån evt. av banken, og bruk kun/helst denne. Bare vær klar over at hvis du låner så trekkes automatisk avdrag regelmessig (husker ikke intervallet), så du bør sørge for å ha nok "på konto" når dette skjer (selv om du tillates litt overtrekk etter det jeg husker).

Når du har levert et sted (by), så filtrer på oppdrag fra samme sted (trykk på byen/stedet på kartet), sorter etter betaling per km (husker ikke nøyaktig ordlyd på denne) og velg (selvfølgelig) et av oppdragene med høyest betaling per km.

Fyll opp garasjen med sjåfører så fort du har råd, inkl. å kjøpe trekkvogn til de (igjen: lån gjerne), og fyll opp eksisterende plasser før du utvider eller kjøper ny.

I starten vil du nok da sannsynligvis oppleve å kjøre mye til/fra de samme stedene, så da kan du jo evt. gjøre det litt mer "interessant" ved f.eks. å velge det best betalte (pr. km) fra der du nettopp leverte til en destinasjon du (evt.) ikke har vært ...
En annen ting jeg gjorde for å gjøre det mer "interessant", selv om det neppe var spesielt effektivt for å tjene pengene raskest mulig, var at jeg bestemte meg for å ikke "administrere" en garasje (ansette ny sjåfør) uten at jeg hadde kjørt til garasjen.

Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart skrev (På 19.3.2025 den 23.54):

noen som har erfaring med hvordan man tjener rasket penger på spillet? eks lønner det seg å ta å kjøre egen bil eller kjøre firmaene sine biler? er det lurt å ha sjøfører? hvilken biler er best? vil gjerne ha så mange gode tips og anbefalinger som mulig. tusen takk på forhold med tips. evt noe dere ikke anbefaler å gjøre kan dere å tipse meg om. er rimelig fersk i slike spill. 

Anbefaler deg  å få tak i alle DLC ene. De er bra!

Lenke til kommentar

Mange måter å spille dette på, skjønner jeg. Jeg har altfor mange timer bak det fiktive rattet, men jeg har ikke kjøpt egen bil engang. Bare tar oppdrag for andre og cruiser rundt. Det er noe mystisk avslappende over det. 

Bortsett fra når det dukker opp en uforutsett omkjøring på 300 km. Jeg har skrudd av det opplegget der... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (40 minutter siden):

Tommel opp til dette forslaget, MEN vent til de er på salg. 👍😁

Ja, det begynner å bli en del så vent på salget. Jeg kjøpt de fleste etter hvert som de ble utgitt.

EDIT: de er på salg nå.

Endret av Boing_80
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart skrev (1 minutt siden):

hva mener du med dette? 

jeg er ikke av de med mye erfaring. startet i år med å ha steam. 

Utvidelsespakkene er vanligvis ganske dyre, men de kommer på tilbud med jevne mellomrom. Tydeligvis er det salg akkurat nå, så løp og kjøp hvis du vil ha større kart. 

Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart skrev (Akkurat nå):

hva mener du med dette? 

jeg er ikke av de med mye erfaring. startet i år med å ha steam. 

Jeg mener, vent med å kjøpe tillegspakkene til det er salg på dem, det er salg på dem nå. 

Om du går inn på spillet i library på steam så står dlc listet der.

Lenke til kommentar
en som bare lurer på mye rart skrev (På 5.4.2025 den 23.16):

scanivania er kjøpt nå men lite av norge er med. vil veiene bli åpnet jo mere jeg kjører i norge? håpe mnge små plasser blir med og ikke bare byer. 

Det er ikke så mye av Norge som er med, nei. Utviklerne jobber med en ny tilleggspakke som kommer til å inkludere nord-Norge, men etter å ha sett hvordan de behandlet sør-Norge ville jeg ikke hatt for store forventninger. Det blir vel Trondheim, Bodø, Tromsø og en veldig komprimert versjon av Lofoten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...