Gå til innhold

Maskin fra JMdata...

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny PC. Skal ikke legge i mer enn 4.000,- Siden jeg ikke er noe spillfreak, så vil jeg få en helt ålreit PC til denne prisen...

Prisen er 3348,- for byggesettet:

AMD Athlon XP2000+ - 52x CD RW ? 512 MB RAM ? 80 GB HD

MSI Hovedkort. USB 2.0 - 3 PCI og 1 AGP

ProSavage Skjermkort (Integrert)

Surround 5.1 Lydkort (Integrert)

AMD Athlon XP2000+ CPU

512 MB DDR RAM - Mus/Tastatur

· CD-Brenner og Floppy - QTEC Kabinett

10/100 Nettverk for Bredbånd (Integrert)

80 GB 7200 RPM harddisk

Nyhet! kabinett med Neon Lys for Kr 750,- i tilegg! (gjelder alle Byggesett og Ferdig montert ). Kan leveres med Neon lys kabinett i stedet for det medfølgende kabinett. (Se bilde til venstre).

Er dette dyrt? Vil jeg spare mye mer ved å handle delene løse?

Endret av knekt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har jo ikke skrevet noen spesifikasjoner på delene, da blir det litt vanskelig å si om det er et bra kjøp. Og jeg skjønte ikke topic helt?

jeg hadde og store problemer med å skjønne topicen!

men det er en svak pc du har tenkt deg knekt, men prisen sier jo alt!

Lenke til kommentar

Topic skjkønte jeg ikke en drit av, men ok

Hvis jeg leser riktig her så har du 652 kr igjen, mener at du faktisk bør investere i et hk uten integrert skjermkort og heller kjøpe et rimelig skjermkort som er brukbart. Tror du vil få litt mer igjen for det i lengden. Dette mener jeg forde at du i det helle tatt nevner ordet spillfreak, det betyr jo at du spiller litt en gang iblant. Rett meg hvis jeg tar feil på den der ok. :thumbs:

Tror du vil spare litt på å kjøpe delene løse ja, men det kommer helt an på hva de selger med den pc pakken du snakker om her.

Som RikkyRally sier så har vi jo lite å sammen ligne med, da hvis oss en link til der hvor tlbudet er så få vi se ok.

Lenke til kommentar

http://www.jmdata.as/lagerliste.doc

Kom gjerne med forslag til maskiner til under 4.000,- Satser på AMD Athlon XP2000+ og 512MB RAM tror jeg... Ønsker også SKY HAWK KABINETT M/NEON, det ser bra ut og er lett:p Hender jeg drasser med meg PC'en her og der...

PS: Glemte å si maskinen var fra JMdata... Mente om det ikke var verdt å kjøpe annet enn skjerm på JMdata :p heh

Endret av knekt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...