Gå til innhold

Dette sier de norske anmelderne om Assassin's Creed: Shadows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samleside! forsett med det <3

Spillet kom gratis med ny CPU så tenkte jeg skulle investere litt tid denne gangen.

Testet såvidt det var Valhalla men før det er det lenge siden.

Black flag var det siste jeg virkelig koste meg med.

Digger Japansk kultur og historie så jeg gleder meg faktisk litt.

5090 kom forrige uke også så dette må jo bli bvra;

• Liker 1
Lenke til kommentar
Bakedtowel skrev:

Spillet kom gratis med ny CPU så tenkte jeg skulle investere litt tid denne gangen.

aner ikke hvorfor det ble en linje mellom hver settning men=P
Lenke til kommentar
Bakedtowel skrev:

Er det lov å spørre hvor du fikk tak i 5090? :)
Lenke til kommentar
1 hour ago, Bakedtowel said:

Kan røpe at japansk kultur er særdeles lite fornøyd med spillets historiskomskriving og kreative tolkning av det meste i tilfelle du har vært under en stein siste halvår.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe skrev:
Bakedtowel skrev:

Er det lov å spørre hvor du fikk tak i 5090? :)
Kjøpte på proshop 30.01 Hadde vel bare flaks tenker jeg. Fikk lagt det i handlekurven med engang men tok 45 min med tekniske problemer før jeg fikk betalt. 5090 astral oc med ai cooler . Proshop har inne med jevne mellomrom . Veldig fornøyd. Selv om jeg kommer fra 4090 . Fikk igjen 28 for den så da ble det "bare" 8k for en oppgradering.
Lenke til kommentar
ps5 skrev:

Kan røpe at japansk kultur er særdeles lite fornøyd med spillets historiskomskriving og kreative tolkning av det meste i tilfelle du har vært under en stein siste halvår.

Trenger ikke være korrekt for at jeg syntes det er spennende. Hva japansk kultur mener er ikke så viktig for meg.
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvem som har så mye penger at de har råd til å tape gang på gang, ved å lage spill som nesten ingen er interessert i. De har en haug med unge folk som ønsker å formidle livet sitt igjennom spill, noe som faller i dårlig smak hos spillerne.

I tillegg at de kan påstå å lage historisk korrekt spill, som er absolutt svada. Hadde de vært ærlige og sagt at dette bare var et tullespill med samuraier, som setter pris på amerikansk og kinesisk kultur, så hadde det nok ikke blitt så stort oppspill.

Det blir spennede å se hva Japan gjør med Ubisoft...!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samme shit engine, klatre opp noen tårn og gjøre kjedelige side quest som har null mening med spillets historie.

Hvis samtlige anmeldere mener dette er det beste "Assassin's Creed" spillet for serien, lukter det betalt anmeldelse av Ubisoft lang vei.

Ubisoft kan ta seg en bolle, å slutte med DRM i alle sine spill.

Endret av Soles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Crazning skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer på hvem som har så mye penger at de har råd til å tape gang på gang, ved å lage spill som nesten ingen er interessert i. De har en haug med unge folk som ønsker å formidle livet sitt igjennom spill, noe som faller i dårlig smak hos spillerne.

I tillegg at de kan påstå å lage historisk korrekt spill, som er absolutt svada. Hadde de vært ærlige og sagt at dette bare var et tullespill med samuraier, som setter pris på amerikansk og kinesisk kultur, så hadde det nok ikke blitt så stort oppspill.

Det blir spennede å se hva Japan gjør med Ubisoft...!

Spillet kommer nok til å gjøre det bra på tross av 6/10 anmeldelser. Er jo mange som kjøper kun for at det er det nrste store fra Ubi, og ikke bryr seg om at det alltid er "the same shit in different wrapping".

• Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, ps5 said:

Vent, mener du virkelig å si at folk i Nord-Amerika kan ha gitt en feil fremstilling av en annen kultur? Hva er det neste, at TV-serien Vikings ikke er historisk korrekt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Bare meg som syns grafikken på folkene er veldig dårlig i filmsekvensense? Jeg bor i Japan hvis det skulle ha noe å si og synes ubisoft har gjort en rævva jobb med japanske ansiktsanimasjoner osv. Det ser ut som noe tidlig ps4 era foreløpig.
Lenke til kommentar
ps5 skrev:

Her generaliserer du. Jo, vært en del kritikk her borte men langt fra alle. De som roper høyest (4chan) er langt fra majoriteten.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...