RIW Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har klokket min gammle pc med Celeron 1,2ghz med standard kjøler. Klokket den til 1,8ghz. Før klokking lå tempen på 20` ca. Etter klokking lå den på 25` Er det noe vits i å kjøpe ny kjøler eller er dette en behagelig temp??? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 25 grader er jo ingen ting, det er ikke vits å kjøpe ny kjørler før du kommer opp på 60-talllet. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Enig med sink 25grader er ikke noe. klokke den heller til 2.0ghz el 2.2ghz Endret 1. februar 2004 av hotstian Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 En ting skal du være klar over, med mindre du bruker vannkjøling med radiatur ute, eller en form for fasekjøling eller har en sinnsyk lav romtemperatur så er den helt feil. Det går ikke ann å få en så lav temperatur med luftkjøling, hvis vi regner med at romperaturen er rundt 22 grader. Uansett så skal du ikke bekymre deg for temperaturen. Skjønner ikke hvorfor så mange mennesker bekymrer seg får temperaturen. Hvis ikke maskinen er ustabil så har du ingenting å bekymre deg for. Klokk i vei. Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har en celeron 1,2 som går på 1,39 og den holder 28 grader i romtemperatur. jeg bruker kjøler med kobberbunn Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har klokket min gammle pc med Celeron 1,2ghz med standard kjøler. Klokket den til 1,8ghz. Før klokking lå tempen på 20` ca. Etter klokking lå den på 25` Er det noe vits i å kjøpe ny kjøler eller er dette en behagelig temp??? sikker på at den tempen ikke er hk tempen? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Så er celeron latterlig kalde også da, har selv kjørt Celeron 300a@[email protected] uten kjøler eller kabinettvifter i flere dager :O Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Bare klokk ivei, går fint så lenge pcen ikke blir ustabil.. Ikke så farlig om celeronen ryker uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå