BackyardForge Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Hei! Etter mange år uten å bruke DirectConnect, er det noen der som vet om noen skandinaviske hubber, evt om Lysehubben fortsatt går, eller noen erstatning for den? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars DirectConnect 😄😄 Det hørtes veldig kjent ut, men jeg måtte bruke en liten stund på å huske hva det var. Tror jeg brukte det (DC++) for rundt 20 år siden, den gang alternativet til å kjøpe dyre CDer var mp3 via torrents. Dette var etter Napster, Bearshare og WinMX vel? Deler folk fortsatt filer over denne protokollen? 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Jeg har heller ikke brukt DC++ på nærmere 20 år. Sist gang var vel rundt 2007. Nå går det i .torrents for min del. @BackyardForge Grunnen til at du ikke får svar kan kanskje være fordi ingen vet. 5 sekunder på Google (dette er fra 3 år siden): 1 Lenke til kommentar
BackyardForge Skrevet 22. mars Forfatter Del Skrevet 22. mars (endret) Tusen takk for svar! Jeg visste ikke engang om diskusjon.no var i bruk lenger. Nye tider, I guess. Jeg fant for det meste russiske og rumenske huber, med flere norske brukere. En veldig fin måte å dele filer på, enkeltes egne biblotek. DC++ lever, så mange gode minner. 20 år har gått, så fort... Edit: https://en.dchublist.org/hub-157.html Endret 22. mars av BackyardForge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå