bil-er-gøy-til-tider Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden hei trenger litt hjelp. har en volvo v 50 fra 2004 som har et problem med vindusviskeren. noen ganger når jeg starter bilen fungerer ikke vindusviskerene foran, da må jeg stoppe motoren løfte på vindusviskerarmene og legge dem ned igjen så funker de et par uker før jeg må gjenta prosesen. hva kan feilen være? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden bil-er-gøy-til-tider skrev (12 timer siden): hei trenger litt hjelp. har en volvo v 50 fra 2004 som har et problem med vindusviskeren. noen ganger når jeg starter bilen fungerer ikke vindusviskerene foran, da må jeg stoppe motoren løfte på vindusviskerarmene og legge dem ned igjen så funker de et par uker før jeg må gjenta prosesen. hva kan feilen være? Ekspander Det er egne forum for Volvo på nettet, og der får man ofte veldig god hjelp, og nok kjappere enn å å vente på Volvo folk her inne. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Mulig det hjelper og skifte vindusviskermekanismen ? den er tross alt 21 år gammel Lenke til kommentar
bil-er-gøy-til-tider Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden (endret) Maskinfører skrev (11 timer siden): Mulig det hjelper og skifte vindusviskermekanismen ? den er tross alt 21 år gammel Ekspander har byttet den for ikke så lengesiden da den knak av rust så jeg bare hadde vindusvisker på ene siden, men ellers en god ide Endret 11 timer siden av bil-er-gøy-til-tider 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Byttet du da hele mekanismen eller kun armen? Lenke til kommentar
bil-er-gøy-til-tider Skrevet 11 timer siden Forfatter Del Skrevet 11 timer siden sedsberg skrev (11 timer siden): Byttet du da hele mekanismen eller kun armen? Ekspander mekanismen da det var kula sum var rustet og "knak" så er eventuelt motorn som er det neste å bytte men håper det er en enklere løsning Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Motoren er en god kandidat. Litt forskjellig patenter på forskjellige biler men kontaktpunktene/børstene blir slitt. Spesielt hvis det har kommet fukt inn. Noen patenter har også problemer med kontakter for viskerposisjon. Men hvis viskeren begynner å gå hvis du dytter eller rigger i den er det ofte motoren. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden bil-er-gøy-til-tider skrev (11 timer siden): har byttet den for ikke så lengesiden da den knak av rust så jeg bare hadde vindusvisker på ene siden, men ellers en god ide Ekspander Du har gjort det ja da vikke jeg gått på vindusviskermotoren eller stilken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå