Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn på Tinder

Gjest 8f68b...502

Anbefalte innlegg

Gjest 8f68b...502 skrev (8 minutter siden):

UNNSKYLD. Var virkelig ikke meningen å generalisere menn. Jeg er ny her, så jeg har ikke skrevet andre innlegg.

Er bare lei meg for at det er så vanskelig å bli glad i meg, hvis det er sant at jeg er SÅ jævlig sexy og vakker. Hi

Anonymous poster hash: 8f68b...502

Det du egentlig sier her er at du får mye oppmerksomhet, men ikke noe som fører til noe mer?

Det er et ganske vanlig fenomen på Tinder (og ellers i livet).

Å være sexy er ingen grunn til at man skal bli glad i noen. De fleste forelsker seg i noens væremåte, personlighet,  ikke utseende.

Hvor mange likes / matcher får du? Det kan gi en indikasjon på hvor populær du egentlig er utseendemessig. Du bør også ha i bakhodet at menn trykker liker på veldig mange kvinner bare for å håpe å ha en sjanse i det hele tatt på en slik app.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 48ebd...c83

Det er nok så enkelt som at mange gutter og menn oppsøker sånne treffpunkter bare for noe kort heisa. Ingen vits å bruke mer tid og krefter på dette mysteriet. Det er de som ikke er interessert i noe mer, og så er det de som kunne vært interessert i noe mer, men hva de ser etter for noe kort og hva de ser etter for noe langt er to veldig forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 48ebd...c83

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 skrev (19 minutter siden):

Jeg bare lurer på om det er sant det menn skriver til meg. Jeg får masse komplementer nemlig. Flere sier rett ut at de vil ha sex, er jo greit det. Jeg kan bare si nei. Men lurer på om de lyger til meg for å oppnå noe. 

Man vil alltid finne noen som "pynter på sannheten (dine ord lyger) for å oppnå noe. Men slik vil det være med begge kjønn. jeg tror de fleste på Tinder er ærlige om hva de vil. Hvis ikke så kaster man bort både sin egen tid, og den andres.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
leticia skrev (30 minutter siden):

Det du egentlig sier her er at du får mye oppmerksomhet, men ikke noe som fører til noe mer?

Det er et ganske vanlig fenomen på Tinder (og ellers i livet).

Å være sexy er ingen grunn til at man skal bli glad i noen. De fleste forelsker seg i noens væremåte, personlighet,  ikke utseende.

Hvor mange likes / matcher får du? Det kan gi en indikasjon på hvor populær du egentlig er utseendemessig. Du bør også ha i bakhodet at menn trykker liker på veldig mange kvinner bare for å håpe å ha en sjanse i det hele tatt på en slik app.

Takk for at du svarte meg.

Tusen takk for forklaring. De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg.

I skrivende stund har jeg 2636 likes. 

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
leticia skrev (30 minutter siden):

Man vil alltid finne noen som "pynter på sannheten (dine ord lyger) for å oppnå noe. Men slik vil det være med begge kjønn. jeg tror de fleste på Tinder er ærlige om hva de vil. Hvis ikke så kaster man bort både sin egen tid, og den andres.

Ja, du har nok rett. Takk for svar 

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 skrev (10 minutter siden):

De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg.

Ok. Dette høres ikke sunt ut. Hvorfor godtar du dette hvis du vil ha noe mer? Da er det bedre å avslutte med de og gå videre med noen andre. Hvorfor holder du på med 2 samtidig?

Gjest 8f68b...502 skrev (11 minutter siden):

Over hvor lang periode?

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 skrev (59 minutter siden):

Takk for at du svarte meg.

Tusen takk for forklaring. De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg.

Og du er fornøyd med at du bare er god nok for sex? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...