Mr.Duklain Skrevet i går, 16:19 Del Skrevet i går, 16:19 (endret) AOL skrev (6 timer siden): Nei, har truffet flere damer på Tinder som bare var ute etter sex på første date. Jeg har sakt nei hver gang, er ikke ute etter noe tilfeldig. Har hatt 100-vis av matcher på Tinder og aldri fått den forespørselen der. Må tydligvis tiltrekke meg andre typer kvinner enn deg Nå skal jeg si at jeg aldri har startet en samtale på Tinder med meldingen "Pule?" selv, ikke helt min stil. Trenger egentlig ikke å gjøre noen spesielle triks for å få sex. Hvis begge parter har hatt lyst, så har den biten ordnet seg selv ganske naturlig Endret i går, 16:51 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet i går, 16:26 Del Skrevet i går, 16:26 Var på Tinder-date en gang for mange år siden. Vi tok en kaffe og gikk en fin tur. Greia er at jeg er han kjipe som bare vil være gode venner, møtes for en kaffe, gå en tur, etc., og ingenting mer. Så vil i hvert fall ikke si jeg kvalifiserer til stereotypien du beskriver. 2 Lenke til kommentar
AOL Skrevet i går, 17:25 Del Skrevet i går, 17:25 Mr.Duklain skrev (59 minutter siden): Har hatt 100-vis av matcher på Tinder og aldri fått den forespørselen der. Må tydligvis tiltrekke meg andre typer kvinner enn deg Nå skal jeg si at jeg aldri har startet en samtale på Tinder med meldingen "Pule?" selv, ikke helt min stil. Trenger egentlig ikke å gjøre noen spesielle triks for å få sex. Hvis begge parter har hatt lyst, så har den biten ordnet seg selv ganske naturlig Det har aldri kommet frem under meldingsfasen på Tinder, men heller i løpet av første date’n. Min opplevelse er at kvinner mye mer diskret på det området enn menn. Men likevel, når man er ute etter noe seriøst så er det ikke så veldig gøy å møte noen som kun er ute etter underholdning for natta. Tror jeg hadde ca 950 matcher og 2-3000 likes før jeg gav opp Tinder. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet i går, 18:18 Del Skrevet i går, 18:18 (endret) AOL skrev (53 minutter siden): Det har aldri kommet frem under meldingsfasen på Tinder, men heller i løpet av første date’n. Min opplevelse er at kvinner mye mer diskret på det området enn menn. Men likevel, når man er ute etter noe seriøst så er det ikke så veldig gøy å møte noen som kun er ute etter underholdning for natta. Tror jeg hadde ca 950 matcher og 2-3000 likes før jeg gav opp Tinder. Ahh ok, takk for oppklaringen Er selv ikke aktiv der, men bruker det i ny og ne for tidsfordriv, og har røft regnet hatt 200-300 matcher. Likes har jeg ikke peiling på. Endret i går, 18:19 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 18:56 Del Skrevet i går, 18:56 Gjest 48ebd...c83 skrev (3 timer siden): Nei ikke nødvendigvis, men en større drift/lyst er med på å gjøre at menn veldig mye oftere krysser grenser når de ikke klarer å holde igjen den driften. Normalt oppegående menn har ikke det problemet at de ikke klarer å "holde igjen den driften". 4 Lenke til kommentar
leticia Skrevet i går, 19:28 Del Skrevet i går, 19:28 (endret) TS hva er du egentlig ute etter her? Er dette snakk om egne dårlige erfaringer? Eller rykter du har hørt? Slik jeg har opplevd menn på Tinder så er de fleste ganske så åpne om hva de er ute etter. Enten ved at du kan luke dem ut på bilder (typisk de som viser sixpack og muskler), eller at de slår samtalen inn på sex etter et par setninger. Andre du kanskje skal passe deg for (hvis du vil luke ut de som kun er ute etter sex) er de som vil møtes med en gang, eller å få samtalen over på andre sosiale medier enn Tinder med en gang. Vær forsiktig med å oppgi hele navnet ditt, hvor du bor osv. Møt daten første gang på offentlig sted. Ta forhåndsregler for deg selv med andre ord, så er du rimelig trygg på at du ikke blir lurt. Endret i går, 19:48 av leticia endret i en setning 3 Lenke til kommentar
Poppmunn Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Begynner å bli litt lei av disse anonyme trådene der kjerringer slenger dritt og generaliserer om menn. 6 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Gjest 48ebd...c83 skrev (16 timer siden): De studiene ser på andre ting. Det er veletablert at menns sexdrift er kraftigere. Se på seksuelle overgrep og kjønn feks. Ingen seriøse mener at det ikke er en svært betydelig kjønnsforskjell her. Du påsto noe som er direkte feil, enkelt og greit. Seksuelle overgrep har ofte ikke noe med sex å gjøre, men makt. Kvinner sine seksuelle overgrep er litt mindre kjent, litt mer tabubelagt, men jeg har tidligere lest at det er trodd at det kan være ganske store mørketall. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Ja, utelukkende, er ikke noe morsomt om man ikke må lure seg til det! Samme med absolutt alle menn jeg kjenner, uten unntak, vi er alle like! Og alle dere damer liker vel best å være pertentlige, vaske og lage mat ikke sant? /s Ask stupid questions, get stupid answers. 1 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Nei, jeg synes det er bedre å være ærlig og spør rett ut om de vil pule. Har ikke fungert foreløpig, men har trua. 1 Lenke til kommentar
Mr. Kilmister Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Nei, men har truffet flere damer som gjør det. Det merker man fort som mann, og de har blitt dumpet før de havner i sengen med meg. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Ikke bit på denne brukeren. Minner om en feminist som var her for litt siden som generaliserte over en lav sko. Menn er tydeligvis noe av det verste i dette universet. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 20 hours ago, Guest 48ebd...c83 said: De studiene ser på andre ting. Det er veletablert at menns sexdrift er kraftigere. Se på seksuelle overgrep og kjønn feks. Ingen seriøse mener at det ikke er en svært betydelig kjønnsforskjell her. Det synes som litt low key apoligetisk å forklare menns statistiske overrepresentasjon når det kommer til seksuelle overgrep med høyere sexdrive, enn kvinner. Altså, overrepresentasjonen skyldes nok noe, men jeg ville sett på tendenser rundt empati, risikoatferd, psykisk u-helse (ofte som følge av å ha opplevd seksuelt overgrep begått mot en selv), samfunn og kultur, før jeg forsøkte forklare noe med virilitet i seg selv, da det perpetuerer en idé om at seksualitet er empatiløs og ikke avhenger av samtykke, noe som ikke er sant, såfremt ikke overgriperen mangler disse egenskapene. Jeg har inntrykk av at den eventuelle forskjellen mellom menn og kvinners seksualdrift er et såpass komplisert tema at man bør være varsom med å legge en hel forklaringsmodell på noen antagelser rundt det, frem til man evt setter seg bedre inn i temaet og således kan sette opp passende premisser og vise forståelse for alle variablene rundt et slikt spørsmål. Dette er en langtekkelig måte å si at problemstillingen helt sikkert er mulig å svare på, men at en bør vise varsomhet rundt hvordan dette spørsmålet inkluderer en kulturell antagelse som det er bygget mye bullshit rundt. 1 Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Duriello skrev (17 timer siden): Normalt oppegående menn har ikke det problemet at de ikke klarer å "holde igjen den driften". Jeg er helt enig, men om du går gjennom alle gutter og menn som er anmeldt for et seksuallovbrudd så tror jeg ikke på langt nær alle hadde skilt seg ut på en måte som du antyder her. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden (endret) AOL skrev (På 17.3.2025 den 11.50): Nei, har truffet flere damer på Tinder som bare var ute etter sex på første date. Jeg har sakt nei hver gang, er ikke ute etter noe tilfeldig. Damer som "gjør alt" på første date er lavmål. I disse tider med lavterskel dating apps o.l., kan selv ganske så middelmådige damer legge inn minimalt med innsats for å få seg mange dates og ONS. Promiskuøse flyfiller er langt i fra førstevalget for de aller fleste menn, når de skal finne seg en langtidspartner. Endret 9 timer siden av Peter Johansen Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Gjest 48ebd...c83 skrev (1 time siden): Jeg er helt enig, men om du går gjennom alle gutter og menn som er anmeldt for et seksuallovbrudd så tror jeg ikke på langt nær alle hadde skilt seg ut på en måte som du antyder her. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Avvik skjules oftere bak maske en med merkelapp. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Boing_80 skrev (3 timer siden): Ikke bit på denne brukeren. Minner om en feminist som var her for litt siden som generaliserte over en lav sko. Menn er tydeligvis noe av det verste i dette universet. Må si meg enig med deg her. Samtidig så kan det være greit at man ikke generaliserer feminister heller Som feminist selv, så reagerte også jeg på denne brukeren (hvis jeg har rett i hvem det er). Det virker som det ligger selvopplevde dårlige erfaringer med menn bak slike utsagn, og legg merke til at brukeren ikke har vært aktiv i tråden i det hele tatt etter HI. 1 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden leticia skrev (På 17.3.2025 den 20.28): TS hva er du egentlig ute etter her? Er dette snakk om egne dårlige erfaringer? Eller rykter du har hørt? Slik jeg har opplevd menn på Tinder så er de fleste ganske så åpne om hva de er ute etter. Enten ved at du kan luke dem ut på bilder (typisk de som viser sixpack og muskler), eller at de slår samtalen inn på sex etter et par setninger. Andre du kanskje skal passe deg for (hvis du vil luke ut de som kun er ute etter sex) er de som vil møtes med en gang, eller å få samtalen over på andre sosiale medier enn Tinder med en gang. Vær forsiktig med å oppgi hele navnet ditt, hvor du bor osv. Møt daten første gang på offentlig sted. Ta forhåndsregler for deg selv med andre ord, så er du rimelig trygg på at du ikke blir lurt. Jeg bare lurer på om det er sant det menn skriver til meg. Jeg får masse komplementer nemlig. Flere sier rett ut at de vil ha sex, er jo greit det. Jeg kan bare si nei. Men lurer på om de lyger til meg for å oppnå noe. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (4 timer siden): Må si meg enig med deg her. Samtidig så kan det være greit at man ikke generaliserer feminister heller Som feminist selv, så reagerte også jeg på denne brukeren (hvis jeg har rett i hvem det er). Det virker som det ligger selvopplevde dårlige erfaringer med menn bak slike utsagn, og legg merke til at brukeren ikke har vært aktiv i tråden i det hele tatt etter HI. UNNSKYLD. Var virkelig ikke meningen å generalisere menn. Jeg er ny her, så jeg har ikke skrevet andre innlegg. Er bare lei meg for at det er så vanskelig å bli glad i meg, hvis det er sant at jeg er SÅ jævlig sexy og vakker. Hi Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 80ea6...4c4 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Testet Tinder en gang og scrollet en del mot høyre inntil jeg fant ei jeg likte, scrollet over henne så da forsøkte jeg å scrolle tilbake til venstre for å se på henne igjen. Hah, fant ikke tilbake til henne jeg likte og avinstallerte hele skiten etter en halvtime. Anonymous poster hash: 80ea6...4c4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå