Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere menn på Tinder

Gjest 8f68b...502

Anbefalte innlegg

Gjest 8f68b...502 skrev (2 timer siden):

Jeg gjør det pga det er så godt, og er en virkelighetsflukt. Også er livet så vanskelig, ganske umulig å finne seg en kjæreste.  Han ene var intressert i noe mer i starten, men fant ut at jeg hadde et vanskelig liv. Grunnen til at det er 2 er pga jeg ikke vil bli såret, ha flere å spille på.

Jeg har fått de likesene på 5 mnd ca

Anonymous poster hash: 8f68b...502

Det ser jo ikke ut som det funker å ha flere samtidig da. Det høres ut som du sårer deg selv aller mest.

5 måneder for å oppnå det antalles likes. Som kvinne vil jeg si at det er en profil som er litt under middels populær. (Men kommer også an på hvor du bor, og hvor vidt søket ditt er).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 8f68b...502
leticia skrev (18 minutter siden):

Det ser jo ikke ut som det funker å ha flere samtidig da. Det høres ut som du sårer deg selv aller mest.

5 måneder for å oppnå det antalles likes. Som kvinne vil jeg si at det er en profil som er litt under middels populær. (Men kommer også an på hvor du bor, og hvor vidt søket ditt er).

Da er det løgn da, det de sier. Da vet jeg det 😅

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 skrev (6 minutter siden):

Da er det løgn da, det de sier. Da vet jeg det 😅

Det trenger ikke å være løgn. Menn har forskjellig smak. De som har trykket liker på deg, har jo likt deg 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
Selfuniverse skrev (35 minutter siden):

Hvordan vil du si at forholdet til dine foreldre er?

De var ekstremt kontrollerende og strenge med meg i oppveksten! Jeg har fått kompleks ptsd. 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Guest 8f68b...502 said:

De var ekstremt kontrollerende og strenge med meg i oppveksten! Jeg har fått kompleks ptsd. 

Det var leit å høre. Får du kontinuerlig hjelp for dette? Hva med terapi?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
Selfuniverse skrev (6 minutter siden):

Det var leit å høre. Får du kontinuerlig hjelp for dette? Hva med terapi?

Ja. Men føler det ikke hjelper og behandler er myyye borte, avlyser timer i hytt og gevær 😬

Lenke til kommentar
Just now, Guest 8f68b...502 said:

Ja. Men føler det ikke hjelper og behandler er myyye borte, avlyser timer i hytt og gevær 😬

Da velger du en annen behandler. Jeg vet ikke mye om hvordan systemet fungerer, men håper at alle kan velge seg nye behandere. Eventuelt søke seg til behandlere andre steder. Dette er viktig for livet ditt videre.

Har du venner som du har snakket om dette med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
Selfuniverse skrev (49 minutter siden):

Da velger du en annen behandler. Jeg vet ikke mye om hvordan systemet fungerer, men håper at alle kan velge seg nye behandere. Eventuelt søke seg til behandlere andre steder. Dette er viktig for livet ditt videre.

Har du venner som du har snakket om dette med?

Ja, det er helt sant ❤️ og nei, har ingen å prate med dette om 🥺

Lenke til kommentar
Gjest 7fbf5...a07
Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40):

Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex?

Er ikke på tinder selv og har ikke vært det på maaaaange år.
Men når jeg var det? Og ikke hadde intensjon om å finne meg en partner.

Ja, da sa jeg pene ting for å øke sjansen for at man kan få sex med datene.
Men jeg sa aldri ting som tilsier at man skal bli et par eller lignende altså..Det skal jeg ha på mitt rene.

Inviterte med damer på dater, eller bare middag hos meg. Om det skjedde noe ila kvelden var jo helt og holdent opp til hver enkelt, og det var mange ganger det ikke skjedde noe.
Men kan si at kvinner lar seg lett forføre bare man er hyggelig og oppfører seg.

Anonymous poster hash: 7fbf5...a07

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
Gjest 7fbf5...a07 skrev (5 timer siden):

Er ikke på tinder selv og har ikke vært det på maaaaange år.
Men når jeg var det? Og ikke hadde intensjon om å finne meg en partner.

Ja, da sa jeg pene ting for å øke sjansen for at man kan få sex med datene.
Men jeg sa aldri ting som tilsier at man skal bli et par eller lignende altså..Det skal jeg ha på mitt rene.

Inviterte med damer på dater, eller bare middag hos meg. Om det skjedde noe ila kvelden var jo helt og holdent opp til hver enkelt, og det var mange ganger det ikke skjedde noe.
Men kan si at kvinner lar seg lett forføre bare man er hyggelig og oppfører seg.

Anonymous poster hash: 7fbf5...a07

Takk for info ❤️ jeg kunne aldri hatt sex med noen jeg ikke liker.

håper du har det bra nå? 

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40):

Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex?

Har inntrykk av at det gjelder begge kjønn. De jeg kjenner er ofte ute etter sex og gir ganske klart utrykk for det også. Er det noen som søker noe seriøst på tinder lengre? Trodde dette var blitt en fuck-app jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
kisenmedtisen skrev (18 timer siden):

Har inntrykk av at det gjelder begge kjønn. De jeg kjenner er ofte ute etter sex og gir ganske klart utrykk for det også. Er det noen som søker noe seriøst på tinder lengre? Trodde dette var blitt en fuck-app jeg?

Nein! Både min søster og en venninne av meg fant den store kjærligheten på Tinder. Så ikke bare det nei.

Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502
Sebby skrev (På 20.3.2025 den 14.03):

Nein! Både min søster og en venninne av meg fant den store kjærligheten på Tinder. Så ikke bare det nei.

Så koselig å høre 🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...