Populært innlegg Poppmunn Skrevet 18. mars Populært innlegg Del Skrevet 18. mars Begynner å bli litt lei av disse anonyme trådene der kjerringer slenger dritt og generaliserer om menn. 8 3 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Ja, utelukkende, er ikke noe morsomt om man ikke må lure seg til det! Samme med absolutt alle menn jeg kjenner, uten unntak, vi er alle like! Og alle dere damer liker vel best å være pertentlige, vaske og lage mat ikke sant? /s Ask stupid questions, get stupid answers. 3 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Nei, jeg synes det er bedre å være ærlig og spør rett ut om de vil pule. Har ikke fungert foreløpig, men har trua. 2 Lenke til kommentar
Mr. Kilmister Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Nei, men har truffet flere damer som gjør det. Det merker man fort som mann, og de har blitt dumpet før de havner i sengen med meg. 2 Lenke til kommentar
Peter Johansen Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars (endret) AOL skrev (På 17.3.2025 den 11.50): Nei, har truffet flere damer på Tinder som bare var ute etter sex på første date. Jeg har sakt nei hver gang, er ikke ute etter noe tilfeldig. Damer som "gjør alt" på første date er lavmål. I disse tider med lavterskel dating apps o.l., kan selv ganske så middelmådige damer legge inn minimalt med innsats for å få seg mange dates og ONS. Promiskuøse flyfiller er langt i fra førstevalget for de aller fleste menn, når de skal finne seg en langtidspartner. EDIT: Selvsagt gjelder mye av det samme for det menn også, men hvordan dating apps fungerer er veldig i favør for det kvinnelige kjønn. Lett å la seg bli dratt med på den karusellen, hvis man ikke har lært seg tilstrekkelig grensesetting og selvrespekt, i stedet for å dyrke langvarige og sunne forhold. Endret 19. mars av Peter Johansen 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars leticia skrev (På 17.3.2025 den 20.28): TS hva er du egentlig ute etter her? Er dette snakk om egne dårlige erfaringer? Eller rykter du har hørt? Slik jeg har opplevd menn på Tinder så er de fleste ganske så åpne om hva de er ute etter. Enten ved at du kan luke dem ut på bilder (typisk de som viser sixpack og muskler), eller at de slår samtalen inn på sex etter et par setninger. Andre du kanskje skal passe deg for (hvis du vil luke ut de som kun er ute etter sex) er de som vil møtes med en gang, eller å få samtalen over på andre sosiale medier enn Tinder med en gang. Vær forsiktig med å oppgi hele navnet ditt, hvor du bor osv. Møt daten første gang på offentlig sted. Ta forhåndsregler for deg selv med andre ord, så er du rimelig trygg på at du ikke blir lurt. Jeg bare lurer på om det er sant det menn skriver til meg. Jeg får masse komplementer nemlig. Flere sier rett ut at de vil ha sex, er jo greit det. Jeg kan bare si nei. Men lurer på om de lyger til meg for å oppnå noe. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars UNNSKYLD. Var virkelig ikke meningen å generalisere menn. Jeg er ny her, så jeg har ikke skrevet andre innlegg. Er bare lei meg for at det er så vanskelig å bli glad i meg, hvis det er sant at jeg er SÅ jævlig sexy og vakker. Hi Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 80ea6...4c4 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Testet Tinder en gang og scrollet en del mot høyre inntil jeg fant ei jeg likte, scrollet over henne så da forsøkte jeg å scrolle tilbake til venstre for å se på henne igjen. Hah, fant ikke tilbake til henne jeg likte og avinstallerte hele skiten etter en halvtime. Anonymous poster hash: 80ea6...4c4 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (8 minutter siden): UNNSKYLD. Var virkelig ikke meningen å generalisere menn. Jeg er ny her, så jeg har ikke skrevet andre innlegg. Er bare lei meg for at det er så vanskelig å bli glad i meg, hvis det er sant at jeg er SÅ jævlig sexy og vakker. Hi Anonymous poster hash: 8f68b...502 Det du egentlig sier her er at du får mye oppmerksomhet, men ikke noe som fører til noe mer? Det er et ganske vanlig fenomen på Tinder (og ellers i livet). Å være sexy er ingen grunn til at man skal bli glad i noen. De fleste forelsker seg i noens væremåte, personlighet, ikke utseende. Hvor mange likes / matcher får du? Det kan gi en indikasjon på hvor populær du egentlig er utseendemessig. Du bør også ha i bakhodet at menn trykker liker på veldig mange kvinner bare for å håpe å ha en sjanse i det hele tatt på en slik app. 3 Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Det er nok så enkelt som at mange gutter og menn oppsøker sånne treffpunkter bare for noe kort heisa. Ingen vits å bruke mer tid og krefter på dette mysteriet. Det er de som ikke er interessert i noe mer, og så er det de som kunne vært interessert i noe mer, men hva de ser etter for noe kort og hva de ser etter for noe langt er to veldig forskjellige ting. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (19 minutter siden): Jeg bare lurer på om det er sant det menn skriver til meg. Jeg får masse komplementer nemlig. Flere sier rett ut at de vil ha sex, er jo greit det. Jeg kan bare si nei. Men lurer på om de lyger til meg for å oppnå noe. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Man vil alltid finne noen som "pynter på sannheten (dine ord lyger) for å oppnå noe. Men slik vil det være med begge kjønn. jeg tror de fleste på Tinder er ærlige om hva de vil. Hvis ikke så kaster man bort både sin egen tid, og den andres. 2 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars leticia skrev (30 minutter siden): Det du egentlig sier her er at du får mye oppmerksomhet, men ikke noe som fører til noe mer? Det er et ganske vanlig fenomen på Tinder (og ellers i livet). Å være sexy er ingen grunn til at man skal bli glad i noen. De fleste forelsker seg i noens væremåte, personlighet, ikke utseende. Hvor mange likes / matcher får du? Det kan gi en indikasjon på hvor populær du egentlig er utseendemessig. Du bør også ha i bakhodet at menn trykker liker på veldig mange kvinner bare for å håpe å ha en sjanse i det hele tatt på en slik app. Takk for at du svarte meg. Tusen takk for forklaring. De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg. I skrivende stund har jeg 2636 likes. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars leticia skrev (30 minutter siden): Man vil alltid finne noen som "pynter på sannheten (dine ord lyger) for å oppnå noe. Men slik vil det være med begge kjønn. jeg tror de fleste på Tinder er ærlige om hva de vil. Hvis ikke så kaster man bort både sin egen tid, og den andres. Ja, du har nok rett. Takk for svar Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (10 minutter siden): De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg. Ok. Dette høres ikke sunt ut. Hvorfor godtar du dette hvis du vil ha noe mer? Da er det bedre å avslutte med de og gå videre med noen andre. Hvorfor holder du på med 2 samtidig? Gjest 8f68b...502 skrev (11 minutter siden): I skrivende stund har jeg 2636 likes. Over hvor lang periode? 1 Lenke til kommentar
Stripete Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Gjest 8f68b...502 skrev (59 minutter siden): Takk for at du svarte meg. Tusen takk for forklaring. De vil jo egentlig ikke bli kjent med meg, de vil som oftest bare rett på soverommet. Igjen og igjen og igjen. Er 2 jeg tenker på, har møtt de ca 1 år. Og jeg er visst sååå sexy at de bare må treffe meg. I skrivende stund har jeg 2636 likes. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Og du er fornøyd med at du bare er god nok for sex? 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Peter Johansen skrev (11 timer siden): Damer som "gjør alt" på første date er lavmål. I disse tider med lavterskel dating apps o.l., kan selv ganske så middelmådige damer legge inn minimalt med innsats for å få seg mange dates og ONS. Promiskuøse flyfiller er langt i fra førstevalget for de aller fleste menn, når de skal finne seg en langtidspartner. Det viser seg faktisk at menn som "puler rundt" står enda lavere i kurs hos damene. Så de gutta som tror de er smarte og bare benytter seg av "tilbudet", sitter faktisk igjen med enda dårligere kort til slutt. Just saying. Men man kan jo da selvsagt parre disse med hverandre (det er vel derfor man har Paradise Hotel o.l. ) 1 1 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars leticia skrev (8 timer siden): Ok. Dette høres ikke sunt ut. Hvorfor godtar du dette hvis du vil ha noe mer? Da er det bedre å avslutte med de og gå videre med noen andre. Hvorfor holder du på med 2 samtidig? Over hvor lang periode? Jeg gjør det pga det er så godt, og er en virkelighetsflukt. Også er livet så vanskelig, ganske umulig å finne seg en kjæreste. Han ene var intressert i noe mer i starten, men fant ut at jeg hadde et vanskelig liv. Grunnen til at det er 2 er pga jeg ikke vil bli såret, ha flere å spille på. Jeg har fått de likesene på 5 mnd ca Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Stripete skrev (7 timer siden): Og du er fornøyd med at du bare er god nok for sex? Egentlig ikke. Men livet er for komplisert til å få kjæreste... og er vanskelig å leve uten sex. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Gjest 8f68b...502 Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars knopflerbruce skrev (4 timer siden): Det viser seg faktisk at menn som "puler rundt" står enda lavere i kurs hos damene. Så de gutta som tror de er smarte og bare benytter seg av "tilbudet", sitter faktisk igjen med enda dårligere kort til slutt. Just saying. Men man kan jo da selvsagt parre disse med hverandre (det er vel derfor man har Paradise Hotel o.l. ) Men det er jo "ingen som vet" dette. Hvem som puler rundt. Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Gjest 8f68b...502 skrev (44 minutter siden): Egentlig ikke. Men livet er for komplisert til å få kjæreste... og er vanskelig å leve uten sex. Anonymous poster hash: 8f68b...502 🫵💫 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå