Gjest 8f68b...502 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Gjest 8f68b...502 skrev (6 minutter siden): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Som mann midt i 30-åra, må jeg si nei, det gjør jeg ikke. Er ute etter noe seriøst og langvarig. 6 1 2 Lenke til kommentar
AOL Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Gjest 8f68b...502 skrev (På 17.3.2025 den 11.40): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Nei, har truffet flere damer på Tinder som bare var ute etter sex på første date. Jeg har sagt nei hver gang, er ikke ute etter noe tilfeldig. Endret 18. mars av AOL Leif 3 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 17. mars Populært innlegg Del Skrevet 17. mars Det er ingenting som heter "oss menn". Vi er alle individer med forskjellig motivasjon. De aller fleste av oss er ærlige med våre intensjoner, og vil si om vi er ute etter noe kortvarig. 13 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Om jeg ønsker "det" så går jeg i en hotel bar, mye enklere enn å drive på tinder. 4 2 Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Som om det har noe som helst med Tinder å gjøre. Det er sant for alle tider (så lenge menn har måttet be om lov) og alle steder (hvor menn må be om lov). "De fleste av oss er ærlige om våre intensjoner" <- det er ikke sant for mennesker generelt, og for menn når det gjelder sex spesielt. Folk som er 100% ærlige er det sjeldne unntaket, ikke regelen. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Gjest 48ebd...c83 skrev (15 minutter siden): det er ikke sant for mennesker generelt Ikke? 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Gjest 8f68b...502 skrev (1 time siden): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Min opplevelse er at Damer er flinkere til å si Pene ting for å få Sex, som ofte inkluderer å le høyt av alt jeg sier lene seg fremmover se meg rett inn i øynene osv ovs. Men`s metoder er ofte mer primitivie å dirkete muligens men i disse likesitillings dager må også damer starte å inse at de liker Sex å ikke late som noe annet? Endret 17. mars av simalarion 3 1 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Kvinner lyver/manipulerer like mye som menn. Punktum! Det er en kunst alene å "avsløre" dette, og desto vanskeligere er det over en overfladisk skjerm og ovenfor personer man ikke kjenner. Alle ønsker å fremstille seg bedre enn det man gjerne er. Kvinner er ikke noe mindre kåte enn menn. Alle vil ha "like mye sex" - men - kulturelt sett, er det manns jobb å forføre (med unntak). Så da er det ofte vi menn som får pepper dersom man manipulerer seg til sex. Og det er det veldig mange som gjør; ja - og da spesielt de som "kan Tinder" og er flinke til å s de rette tingene (altså, det damer liker å høre). Konkurransen på Tinder er høy, spesielt for oss menn. Derfor kan det føles som en utfordring å "nå inn" - og da vil nok mange, begynne å pynte litt på frasene. Helt naturlig om du spør meg. Jeg tror også at de flest av oss har en såpass stor moral, at man ikke ønsker å "lure til oss sex" - det vil for mange føles som er overtramp, og innebærer å krysse en etisk grense for hva som er akseptabelt. Derfor tror jeg til syvende og sist, at de fleste av oss (kvinner og menn) vil være ærlige om hva man ønsker. Når ting først å begynner å bli seriøst. Men; selvsagt ikke alle. Noen gir blanke faen - og tenker først å fremst på seg selv. Kvinner, like mye som menn. Ingen forskjell! 4 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars 1 hour ago, Guest 8f68b...502 said: Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Det er kanskje like mange menn som gjør dette, som det er kvinner som gjør alt for å prøve å få penger, og si fine ting for å bli velstående, gjerne via en mann, eller flere. Hvis prosentandelen er like stor for disse, så kan du jo få gjette på/sette prosent selv. Realiteten er jo selvfølgelig en saftig blanding av ærlighet og manipulasjon i alle slags former og prosentandeler som er tenkelig hos alle mennesker. Som Gavekort er inne på. Jeg prøvde Tinder en liten stund. Men jeg så fort at det var en ganske forferdelig arena, som kan bringe en del uønskede egenskaper frem, slik Milhouse85 skrev om. Derfor trakk jeg meg tilbake fra det rimelig fort, før jeg ble en person jeg ikke ville bli. 2 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Gjest 8f68b...502 skrev (3 timer siden): Er det sant at dere gjør alt for å prøve å få sex? Sier pene ting for å lure dere til sex? Anonymous poster hash: 8f68b...502 Nei, og det behøver jeg ikke. Spesielt ikke hvis hu ikke er på samme nivå Endret 17. mars av Martelè Mer forståelig ordvalg Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Det interessante er ikke hvorvidt du tok feil, men heller hvorfor. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Nei ikke nødvendigvis, men en større drift/lyst er med på å gjøre at menn veldig mye oftere krysser grenser når de ikke klarer å holde igjen den driften. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
Gjest 48ebd...c83 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Sexdriften er også knyttet til testosteronnivå. Kvinner har vanligvis 10-20 ganger lavere nivå av testosteron enn menn. Hos både menn og kvinner så gir testosterontilskudd vanligvis økt libido, med mindre man har høye nivåer i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 48ebd...c83 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) AOL skrev (6 timer siden): Nei, har truffet flere damer på Tinder som bare var ute etter sex på første date. Jeg har sakt nei hver gang, er ikke ute etter noe tilfeldig. Har hatt 100-vis av matcher på Tinder og aldri fått den forespørselen der. Må tydligvis tiltrekke meg andre typer kvinner enn deg Nå skal jeg si at jeg aldri har startet en samtale på Tinder med meldingen "Pule?" selv, ikke helt min stil. Trenger egentlig ikke å gjøre noen spesielle triks for å få sex. Hvis begge parter har hatt lyst, så har den biten ordnet seg selv ganske naturlig Endret 17. mars av Mr.Duklain 2 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Var på Tinder-date en gang for mange år siden. Vi tok en kaffe og gikk en fin tur. Greia er at jeg er han kjipe som bare vil være gode venner, møtes for en kaffe, gå en tur, etc., og ingenting mer. Så vil i hvert fall ikke si jeg kvalifiserer til stereotypien du beskriver. 3 Lenke til kommentar
AOL Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Mr.Duklain skrev (59 minutter siden): Har hatt 100-vis av matcher på Tinder og aldri fått den forespørselen der. Må tydligvis tiltrekke meg andre typer kvinner enn deg Nå skal jeg si at jeg aldri har startet en samtale på Tinder med meldingen "Pule?" selv, ikke helt min stil. Trenger egentlig ikke å gjøre noen spesielle triks for å få sex. Hvis begge parter har hatt lyst, så har den biten ordnet seg selv ganske naturlig Det har aldri kommet frem under meldingsfasen på Tinder, men heller i løpet av første date’n. Min opplevelse er at kvinner mye mer diskret på det området enn menn. Men likevel, når man er ute etter noe seriøst så er det ikke så veldig gøy å møte noen som kun er ute etter underholdning for natta. Tror jeg hadde ca 950 matcher og 2-3000 likes før jeg gav opp Tinder. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) AOL skrev (53 minutter siden): Det har aldri kommet frem under meldingsfasen på Tinder, men heller i løpet av første date’n. Min opplevelse er at kvinner mye mer diskret på det området enn menn. Men likevel, når man er ute etter noe seriøst så er det ikke så veldig gøy å møte noen som kun er ute etter underholdning for natta. Tror jeg hadde ca 950 matcher og 2-3000 likes før jeg gav opp Tinder. Ahh ok, takk for oppklaringen Er selv ikke aktiv der, men bruker det i ny og ne for tidsfordriv, og har røft regnet hatt 200-300 matcher. Likes har jeg ikke peiling på. Endret 17. mars av Mr.Duklain 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) TS hva er du egentlig ute etter her? Er dette snakk om egne dårlige erfaringer? Eller rykter du har hørt? Slik jeg har opplevd menn på Tinder så er de fleste ganske så åpne om hva de er ute etter. Enten ved at du kan luke dem ut på bilder (typisk de som viser sixpack og muskler), eller at de slår samtalen inn på sex etter et par setninger. Andre du kanskje skal passe deg for (hvis du vil luke ut de som kun er ute etter sex) er de som vil møtes med en gang, eller å få samtalen over på andre sosiale medier enn Tinder med en gang. Vær forsiktig med å oppgi hele navnet ditt, hvor du bor osv. Møt daten første gang på offentlig sted. Ta forhåndsregler for deg selv med andre ord, så er du rimelig trygg på at du ikke blir lurt. Endret 17. mars av leticia endret i en setning 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå