hmork Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 For folk som skriver litt for mye søppel og andre unyttigheter, så kommer her litt info om et program som kan faktisk /øke/ produktiviteten et par hakk: Mozilla 1.6 kom ut i går. Nytt i denne versjonen er blant annet NTLM-autentisering, forbedringer i e-postdelen og sikkerhets-/stabilitetsfikser. For de som ikke vet hva Mozilla er, så er det en nettleser som kan brukes istedenfor Internet Explorer. Erfaringsmessig er det ikke vanskelig å se at Mozilla også banker IE ganske hardt når det gjelder områder som sikkerhet og Internett-stendarder. Mozilla har i tillegg til nettleseren et eget (integrert) e-postprogram som blant annet har automatisk spam-filter. Den har også egen adressebok, nettsideutvikler (a la frontpage), IRC-prateprogram og webutviklingsverktøy (blant annet en genial JavaScript-debugger) Med Mozilla kan en også hindre at reklame lastes fra nettsider, ha flere nettsider åpne i "faner" (tabs) istedenfor vinduer, osv. Mulighetene er nesten uendelige. En norsk versjon av Mozilla kan lastes ned fra hjemmesiden til det norske Mozilla-oversettingsprosjektet: http://www.stud.ntnu.no/~havarmor/progr/moztrans/mozilla.php Utgivelsesnotatene til denne versjonen av Mozilla fins her: http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.6/ Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 |\/|0z1||4 $uxxx!!!!!! |0|!!!!!! 13 0083r 4||3z!!!!!!! |0|!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 omfg roflmaowptpmao! Wtf r u dn? Rtfm ffs j00 1337 |-|444><00r! LEWL2K4X0RZ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du burde vel ha postet denne i Programvare elns? ._o (og btw Mozilla Firebird>Mozilla ) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mozilla er fine saker, men jeg foretrekker heller å bruke firebird og addons for å slippe hele programpakken jeg ikke trenger. Har IRC-klient og epostleser utenfor nettleseren min takk Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bruker den blåe tingen som var i windows til å begynne med jeg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har brukt Mozilla så lenge som mulig jeg.... Helt fra kabelinternetten var i hus... Noen pauser, for å teste Opera har det blitt, men jeg holder meg til Mozilla. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 I second that! Opera 4 live Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Poenget med søppel-forumet er vel ikke akkurat.... For folk som skriver litt for mye søppel og andre unyttigheter, så kommer her litt info om et program som kan faktisk /øke/ produktiviteten et par hakk: ... er det det? Det er jo det vi har resten av forumet til. Leve søppel bfisk Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 opera > mozilla > ie brukte mozilla før, men jeg er altfor avhengig av mouse gestures til å forlate opera. hvordan et menneske som er utstyrt med evnen til rasjonell tenking er i stand til å bruke internet explorer er for meg et mysterium på linje med evolusjonsgåten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 1) slikt har vi programvare for 2) sms språk = warn, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg