Bmj007 Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Hei, Bruker appen Letterboxd for «å logge» filmene jeg har sett. Fint med oversikt Synes appen er god, men savner spes to ting når jeg nå har brukt den ei stund og har flere filmer logga. Noen som vet 1) hvorvidt det er mulig å legge inn en lukka notis/stikkord på filmen jeg har logget? Vet det er mulig med en review, men oppfatter at denne blir delt til alle brukere av appen. 2) Mulig å søke etter konkret film under diary? Evt andre/bedre apper å teste? Har prøvd imdb og TV time, men synes ikke de er like god. bmj Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) 23 hours ago, Bmj007 said: Evt andre/bedre apper å teste? Trakt? Vet ikke hvilket program du bruker for å se filmer men både emby,jellyfin,plex og mange andre kan vel synce watch status til trakt. Fint hvis du må installere på nytt eller noe så kan du bare synce fra trakt for å få tilbake watch status. Kan legge inn notat også. https://trakt.tv/ Endret 15. mars av strike_ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå