Ny i gamet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Lurte bare på om det er verdt å prøve Kingdom Hearts i påvente av FFX-2? Er konseptet sånn omtrent det samme? Lenke til kommentar
nestorian Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ikke nøyaktig det samme, men sammenslåingen av Disney og FF er genial. Jeg råder deg til å kjøpe Kingdom Hearts. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kingdom Hearts er et av de beste spillene Square har produsert ever...ikke det at de er kjent for å lage dårlige spill akkurat, men KH er meget bra! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kingdom Hearts er et av de beste spillene du får til PS2 nå om dagen. blandingen av Disney og FF er utrolig bra. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kingdom Hearts er genialt, og en flott vri på FF. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Nei, konseptet er ikke likt, kampene er Real-Time. Men det er et genialt spill, og nå er det jo ute i platinum utgave så det er ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kingdom Hearts er et spill du MÅ HA til PS2, det er en knallgod historie, mye å gjøre og flott stemning i det. Absolutt ti tusen tommeltotter i været. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Med så mye god omtale må jeg jo nesten prøve det da! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hmm kanskje jeg skal kjøpe meg KH neste gange jeg skal gå for et nytt ps2 spill innkjøp.Ser jo gankse bra ut spille også. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det er ganske bra. Mer Zelda type fighting med fly rundt å slå på alt som rører seg, men å ha de gamle heltene Donald og Langbein ved siden av deg når du slåss er veldig kult. Til og med dama ble interessert i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå