Dubious Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Gene Hackman, kona, og hunden er funnet død. Ikke mistanke om noe kriminelt, men det er mystisk. Første jeg tenkte var gasslekkasje. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Jeg vedder en is på Noen André har drept hunden og den andre og begått selvdrap etterpå. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar En av de beste innenfor thrillersjangeren, hvil i fred. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar En av mine favorittskuespillere. Han var flink til å velge kule roller. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Mistenkelig dødsfall sier de.. Trenger neppe hete Sherlock for å dra den konklusjonen? https://abcnews.go.com/US/actor-gene-hackman-wife-found-dead-home-sheriff/story?id=119242578 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar ilpostino skrev (På 27.2.2025 den 10.27): Jeg vedder en is på Noen André har drept hunden og den andre og begått selvdrap etterpå. Ekspander Sa de ikke ingen mistanker om noe kriminelt? Har de endret det nå? Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Jotun skrev (På 27.2.2025 den 18.31): Har de endret det nå? Ekspander Neppe, men det er vel unektelig mistenkelig da! "The sheriff's office said foul play is not suspected." "Two maintenance workers said they hadn’t heard from Hackman and Arakawa in about two weeks." "On the counter near Arakawa was an opened prescription bottle, with pills scattered, according to the search warrant." Nå er det vel en mulighet for at det har skjedd noe kriminelt, at to personer og en hund dør på samme adresse tyder jo dithen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Ja eg bare leser det nyhetsvarselet presenterte. De var funnet døde i sitt hjem. Ikke mistanker om noe kriminelt. Dette var p4 som skreiv. Derfor spurte eg om de har endret dette nå. Når de skriver slik så antar eg vitterlig at det ikke skal kunne bety drap og selvdrap. Da førstnevnte vitterlig er kriminelt selv om det følges opp av sistnevnte..... Ref kommentaren til ilpostino over her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Jotun skrev (På 27.2.2025 den 18.31): Sa de ikke ingen mistanker om noe kriminelt? Ekspander Jo, de gjorde det, men synes det i beste fall er snodig to personer pluss husdyr dør samtidig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar (endret) ilpostino skrev (På 27.2.2025 den 20.16): Jo, de gjorde det, men synes det i beste fall er snodig to personer pluss husdyr dør samtidig. Ekspander Kollektivt selvmord muligens? Eller så er det for å få perps til å slappe av. Sett det på film før. Håper de finner ut av det. Endret 27. februar av Jotun Lenke til kommentar
Woff Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar ilpostino skrev (På 27.2.2025 den 20.16): snodig to personer pluss husdyr dør samtidig Ekspander Mer om saken: https://www.dagbladet.no/kjendis/delvis-mumifisert/82751445 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Gene Hackman saken blir jo bare snedigere og snedigere. 9 dager uten aktivitet på pacemakeren hans. Så har jo åpenbart vært død en stund. Hvis kona ikke har vært død like lenge 😮💨 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Off. Det var nå en kjip lesning og Hackman og kona. Hun døde av et virus nesten en uke før han døde av hjertesykdom. Full av Alzheimers så har han altså gått og Vaset rundt i huset med en død kone en uke. Og enda en uke går før de blir funnet. Håper aldri eg kommer dit hen at ingen savner meg på fjorten dager 😞 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå