Spillredaksjonen Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Ja, Silent Hill f ser fortsatt like uhyggelig ut Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Moro med eit Silent Hill i Japan med originalspråk. Det er vel første gang om eg ikkje tar feil. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Ja dette her har jeg litt troen på altså Litt trist med stutter engine da, men håper det luker ut det verste rusket før lansering. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Zeph skrev (8 timer siden): Moro med eit Silent Hill i Japan med originalspråk. Det er vel første gang om eg ikkje tar feil. Fatal Frame til Wii U hadde også japansk tale med engelsk tekst 👌 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars svenka skrev: Zeph skrev (8 timer siden): Moro med eit Silent Hill i Japan med originalspråk. Det er vel første gang om eg ikkje tar feil. Fatal Frame til Wii U hadde også japansk tale med engelsk tekst 👌 Denne traileren hadde så Sattans masse spoilers jeg måtte bare stoppe. Er solgt uansett.. For faktisk spille et SH spill snart da xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå