Spillredaksjonen Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Dustborn-utvikler i gang med nytt spill Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Populært innlegg Upsidian Skrevet 13. mars Populært innlegg Del Skrevet 13. mars Har null tillit til Red Thread Games etter katastrofen som var Dustborn. Spesielt etter crashouten til sjefen deres. Men vi får se. Blir ikke noe dag en kjøp for å si det sånn. 8 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zelkin Skrevet 13. mars Populært innlegg Del Skrevet 13. mars Så lenge vi slipper DEI helvete 7 2 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Dustborn kunne ikke vært mye til kommersiell suksess, om de allerede må lage et nytt spill 5 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Lurer på hvordan de finansierer dette etter forrige spill? 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Er lett å se hvorfor flere er skeptiske. Dustborn var et spill hvor de prøvde for hardt å tilfredsstille en viss målgruppe og følge noen trender. Og oppførselen til utviklere i etterkant var ikke akkurat modent. Men førsteinntrykket mitt av dette var overraskende positivt. Virker som de potensielt leker med kreativiteten uten politikk fra ekte verdenen. Synes konseptet er artig. Og virker nesten som de har et høyere budsjett enn sist? Kan virke, om gjort riktig, at det kan bli artig gameplay her og er flere muligheter/friheter med historie og tematikk her. Kan hende at Red Thread rett og slett hadde lyst å gjøre noe nytt og annerledes. Holder meg selv skeptisk, det er jo en del av min natur og likte ikke responsen til RT angående Dust, men skal i hvert fall holde et øye på dette. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 4 minutes ago, bubba477 said: Lurer på hvordan de finansierer dette etter forrige spill? Åpenbart har de noe støtte fra Norsk Filminstitutt. Ser mann i traileren. 1 Lenke til kommentar
Runis Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 26 minutes ago, Martelè said: Dustborn kunne ikke vært mye til kommersiell suksess, om de allerede må lage et nytt spill Grei logikk det, i en verden hvor FIFA og CoD flopper år etter år. 3 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Runis skrev (52 minutter siden): Grei logikk det, i en verden hvor FIFA og CoD flopper år etter år. Vice versa Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Etter Dustborn så ville jeg ikke tatt imot ett spill fra Red Thread som gave engang. 5 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 1 hour ago, bubba477 said: Lurer på hvordan de finansierer dette etter forrige spill? Samme som forrige gang. Ved hjelp av subsidier, les: skattepenger via statlige institutter. Samt litt EU-penger. Kilde: https://www.wearethedustborn.com/en-US Scroll helt ned og se til høyre. 2 2 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Ikke noe støtte å hente her etter Dustborn lmfao 1 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Håper de treffer bedre denne gangen, og det lille traileren viste vekket nysgjerrigheten. Noen ganger er det en kalddusj som skal til for at en tar seg sammen, innser hvor en har snublet og kommer sterkere tilbake. Vi får håpe det er tilfelle også her. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 5 minutes ago, herzeleid said: Håper de treffer bedre denne gangen, og det lille traileren viste vekket nysgjerrigheten. Noen ganger er det en kalddusj som skal til for at en tar seg sammen, innser hvor en har snublet og kommer sterkere tilbake. Vi får håpe det er tilfelle også her. "Tar seg sammen"? Ikke så lenge Ragnar Tørnquist er sjef. 3 2 Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Den lengste reisen er grunn god nok for meg til å ihvertfall alltid sjekke ut Tørnquist sine spill. 4 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars bubba477 skrev: Lurer på hvordan de finansierer dette etter forrige spill? NFI selvfølgelig. Jeg er sjokkert over at de får mer penger. Skattepengene våre blir ikke forvaltet godt av den gjengen der... 1 1 Lenke til kommentar
Fabian MarquisToken Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Chaos_Niddhogg skrev: Er lett å se hvorfor flere er skeptiske. Dustborn var et spill hvor de prøvde for hardt å tilfredsstille en viss målgruppe og følge noen trender. Og oppførselen til utviklere i etterkant var ikke akkurat modent. Men førsteinntrykket mitt av dette var overraskende positivt. Virker som de potensielt leker med kreativiteten uten politikk fra ekte verdenen. Synes konseptet er artig. Og virker nesten som de har et høyere budsjett enn sist? Kan virke, om gjort riktig, at det kan bli artig gameplay her og er flere muligheter/friheter med historie og tematikk her. Kan hende at Red Thread rett og slett hadde lyst å gjøre noe nytt og annerledes. Holder meg selv skeptisk, det er jo en del av min natur og likte ikke responsen til RT angående Dust, men skal i hvert fall holde et øye på dette. >Og virker nesten som de har et høyere budsjett enn sist? Dette er nok bare Unreal Engine 5 magien. Ganske mye lettere å lage visuelt imponerende scener. Men skjermbildene som relaterer til gameplay ser ikke like ambisiøse ut. Ser fort for meg at spillfølelsen ikke kommer til å matche den visuelle produksjonskvaliteten. Jeg er nysgjerrig, men skeptisk. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars 4 hours ago, Fabian MarquisToken said: 18 hours ago, Chaos_Niddhogg said: Er lett å se hvorfor flere er skeptiske. Dustborn var et spill hvor de prøvde for hardt å tilfredsstille en viss målgruppe og følge noen trender. Og oppførselen til utviklere i etterkant var ikke akkurat modent. Men førsteinntrykket mitt av dette var overraskende positivt. Virker som de potensielt leker med kreativiteten uten politikk fra ekte verdenen. Synes konseptet er artig. Og virker nesten som de har et høyere budsjett enn sist? Kan virke, om gjort riktig, at det kan bli artig gameplay her og er flere muligheter/friheter med historie og tematikk her. Kan hende at Red Thread rett og slett hadde lyst å gjøre noe nytt og annerledes. Holder meg selv skeptisk, det er jo en del av min natur og likte ikke responsen til RT angående Dust, men skal i hvert fall holde et øye på dette. Expand >Og virker nesten som de har et høyere budsjett enn sist? Dette er nok bare Unreal Engine 5 magien. Ganske mye lettere å lage visuelt imponerende scener. Men skjermbildene som relaterer til gameplay ser ikke like ambisiøse ut. Ser fort for meg at spillfølelsen ikke kommer til å matche den visuelle produksjonskvaliteten. Hmm. Du har vel et poeng der. Dessuten så gikk de vekk fra tegneserie stilen (de ikke fikk til så bra på Dust) som sikkert er en faktor. Quote Jeg er nysgjerrig, men skeptisk. Og det er absolutt for det beste. Konseptet er kult, men det holder ikke i seg selv. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars (endret) Den Lengste Reisen, Drømmefall og Dustborn-utvikleren. Det kan være greit å ikke bare nevne det siste spillet de laget, i dette tilfellet. Endret 14. mars av Red Frostraven 3 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Med tanke på hvordan Red Thread og Tørnquist håndterte katastrofen som Dustborn var, så gjetter jeg at de heller dobler DEI-innsaten heller enn at de prøver å lage noe som folk faktisk vil spille. De virker ikke som en gjeng som tåler kritikk spesielt bra, eller har noe særlig med selvinnsikt. 3 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå