Gå til innhold

Krympeplast til fjernkontroll. Utrolig bra!

Anbefalte innlegg

Woff skrev (På 13.3.2025 den 15.03):

Må bare fortelle om denne her: https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099766016920&sku_id=17593202290985&_x_sessn_id=2msjymdo49&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1741873973914_plriaqkjyj&refer_page_sn=10045

Som det framgår av annonsen så er dette altså en tynn plastpose som du kan krympe på fjernkontrollen sånn at den er relativt mye bedre sikret mot alskens skader som fort kan skje med ymse drikker som søles på den.. 
Tok den rå-sjansen å kjøpe en sånn 10-pakning, den koster jo svindyre 11 kroner.. 😃
Nå holdt dette til 2/3 deler av de fjernkontrollene jeg har, og jeg benyttet sjansen til å sjekke batteriene samtidig da dette jo ikke kan gjøres uten å skifte 'dekselet'. 
Fikk 10 poser og gikk løs med hårføner som beskrevet i annonsen. Resultatet ble altså 10 fjernkontroller med et flott plast-deksel. Eneste lille minus er at enden gir deg en åpning da, men det er ikke mye som kommer inn der av ymse flytende varer! ☺️
Så nå er det adskillig tryggere å ha barnebarn på besøk i hula her! Jeg anbefaler denne løsningen som garantert vil spare mye problemer! (Rart ingen har kommet med dette før?)

Har ikke Durex en sånn som du bare ruller på?

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
GuJoDy skrev (1 time siden):

Har ikke Durex en sånn som du bare ruller på?

Tror nok de koster fletta i forhold til disse, og ikke sikkert det er greit med glidekrem på fjernstyringa?
OG; trodde de kun var beregnet på gevær-løp for å holde de tørre og fine? 😝

Endret av Woff
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...