Malmern Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Skal på 4 timers jobbmesse ved Kaldnes Brygge, hvor er det billig / gratis å parkere i nærheten? (Kan fint gå 20 min). Endret 13. mars av Malmern Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet tirsdag kl 08:30 Del Skrevet tirsdag kl 08:30 Det er en parkeringsplass rett på baksiden av bygget DSB holder til i. Mener å huske den var billig da jeg jobbet der. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet tirsdag kl 09:19 Del Skrevet tirsdag kl 09:19 Sidan det er jobbmesse så er det vel berre å parkere og føre parkeringsavgifta på reiserekninga? Uansett, for moroskuld så tok eg ein kjapp titt på google kartet / streetview. Eg scanna kjapt over parkeringsplassar på flyfoto og tok deretter eit dykk ned med Streetview. Då fant eg nabobygget til Nøtterøy camping som heiter Oseberg Services AS som ser ut til å ha ein uregulert parkeringsplass som ikkje er skilta med parkeirngsvilkår. I følge google-kartet skal det ta 18 minutt å gå, truleg raskare sidan 18 minutt er ganske lenge på 1,3 km i flatt terreng, basert på google sin foreslåtte rute så kan du nok spare ein del tid ved å ta nokre snarvegar i staden for å følge hovudvegen. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet tirsdag kl 12:48 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:48 Takk for tipsene, men har gjennomført jobbmessa nå, skal ta det i bruk neste gang jeg skal til Kaldnes brygge. Endte opp med å parkere ved siden av Mship Norway, var "Parkeringsselskapet" som hadde plassen, var 50 kr / døgnet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet tirsdag kl 13:13 Del Skrevet tirsdag kl 13:13 Fint det ordnet seg. Dette er vel ulempen ved å svare på "gamle" tråder. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet tirsdag kl 14:19 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 14:19 ilpostino skrev (1 time siden): Fint det ordnet seg. Dette er vel ulempen ved å svare på "gamle" tråder. Det går helt fint i dette tilfellet, kommer garantert til å dra tilbake til Kaldnes brygge, greit å ha oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå