Malmern Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Skal på 4 timers jobbmesse ved Kaldnes Brygge, hvor er det billig / gratis å parkere i nærheten? (Kan fint gå 20 min). Endret 13. mars av Malmern Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Det er en parkeringsplass rett på baksiden av bygget DSB holder til i. Mener å huske den var billig da jeg jobbet der. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Sidan det er jobbmesse så er det vel berre å parkere og føre parkeringsavgifta på reiserekninga? Uansett, for moroskuld så tok eg ein kjapp titt på google kartet / streetview. Eg scanna kjapt over parkeringsplassar på flyfoto og tok deretter eit dykk ned med Streetview. Då fant eg nabobygget til Nøtterøy camping som heiter Oseberg Services AS som ser ut til å ha ein uregulert parkeringsplass som ikkje er skilta med parkeirngsvilkår. I følge google-kartet skal det ta 18 minutt å gå, truleg raskare sidan 18 minutt er ganske lenge på 1,3 km i flatt terreng, basert på google sin foreslåtte rute så kan du nok spare ein del tid ved å ta nokre snarvegar i staden for å følge hovudvegen. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Takk for tipsene, men har gjennomført jobbmessa nå, skal ta det i bruk neste gang jeg skal til Kaldnes brygge. Endte opp med å parkere ved siden av Mship Norway, var "Parkeringsselskapet" som hadde plassen, var 50 kr / døgnet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Fint det ordnet seg. Dette er vel ulempen ved å svare på "gamle" tråder. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars ilpostino skrev (1 time siden): Fint det ordnet seg. Dette er vel ulempen ved å svare på "gamle" tråder. Det går helt fint i dette tilfellet, kommer garantert til å dra tilbake til Kaldnes brygge, greit å ha oversikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå