G2Petter Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Hei! Er det noen av dere "nerder" der ute som kan akkordene til reklamesangen for Farris? Jeg finner dem ikke, og jeg er ikke god nok til å ta dem i hodet... Vet at det er noen musikere blant dere, håper dere leser dette. Endret 17. januar 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har du link til sangen? Om du har det, skal eg sjå om eg får gjort det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis du gir meg link til sangen, enten i noter eller i midi format så skal jeg se om jeg finner ut noe. Prøv å spør på www.storedyret.com - der er det mange med peil. Farris sangen har jeg lenge hatt lyst til å lære meg men jeg har aldri funnet noe brukbart materiale å lære fra, har du noe? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen som vet om andre sider, hvor en kan finne noter til norske reklame sanger/norske tv-serie sanger....? Jeg vet om flere utenlandske sider,men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå