fUsiOn Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Før når jeg hadde Windows ME så kunne jeg sjekke tempen i SiSoft Sandra.. men det kan jeg ikke nå lengre.. hvorfor ikke?? og i tillegg så viste Sisoft Sandra 6-9 grader mindre enn MotherBoard Monitor.. hvorfor viser de ikke likt? hvem av de skal jeg stole på? MBM 5 viser det samme som i bios. Jeg har 3 temperatur sensore på mitt HK.. #1 er CPU.. #2 er Chipsett. #3.. ?? hva er det?? Står oppført som AUX... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Har Win XP nå... Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Sitter med KT7A-RAID jeg. Bruker MBM5. Tror den siste f0leren er case temp. Er i hvert fall det jeg har kalt den. Den viser 23'C hos meg :smile: mhm, du har 'feil' i siggen din. scoren din er forhaapentligvis ikke fra 3dmark2k.. men 3dmark2001/se. tror det er en skriveleif. og skjermkortet ditt er vel ikke GeForce2 ULTRA? Da har du lav 3DMark score syns jeg (selvom jeg antar at scoren du oppgir er fra 3dmark2001) Selv får jeg tilnaermet lik 4000 poeng med mitt system, 3DMark2001SE. Se siggen for info. Kj0rer ogsaa WinXP. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 nei siggen er riktig Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Får du en melding om "Could not initialze driver"? Jeg får den noen ganger i sisoft 2002, men på 2001 går det bra. Dette fører til at jeg ikke får opp temp og diverse andre ting i sandra 2002 Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 nei står ikke det.. hmm PC bråker så mye.. klokka ned nå.. kjører kjøleren min på den minste.. fy satan å den seagate haddisken bråker egentlig.. og jeg slo av alle kabinett viftene untatt en som er på 19db.. oi det ble stille.. hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå