peterjohn Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hei, jeg lurer på noen knapp som viser i bilder. Jeg kjenner bare en som er parkering sensor off eller on. Men vha om andre kanpper. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg antar: 1. Vet ikke (Ratt) (selvparkering?) 2 "Lane departure warning " av/på (kan kanskje være "Lane following" funksjon) 3. Parkeringssensorer av/på 4. 360 graders kamera av/på 5. Justering av høyden på nivåreguleringen. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 1 hour ago, peterjohn said: Hei, jeg lurer på noen knapp som viser i bilder. RTFM 1 2 Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 15. mars Forfatter Del Skrevet 15. mars Hei igjen, jeg er ikke sikker av nummer 1 og nummer 5. Kan gjerne forklare. Takk for forhand. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars (endret) peterjohn skrev (13 minutter siden): Hei igjen, jeg er ikke sikker av nummer 1 og nummer 5. Kan gjerne forklare. Takk for forhand. Endret 15. mars av Duriello 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars On 3/12/2025 at 2:13 PM, mobile999 said: Jeg antar: 1. Vet ikke (Ratt) (selvparkering?) 2 "Lane departure warning " av/på (kan kanskje være "Lane following" funksjon) 3. Parkeringssensorer av/på 4. 360 graders kamera av/på 5. Justering av høyden på nivåreguleringen. Bortsett fra 5. som kanskje er head up display? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. mars Del Skrevet 15. mars toro6 skrev (1 time siden): Bortsett fra 5. som kanskje er head up display? Ja, kanskje det. Høyden på nivåregiøeringen er vel i midtkonsollen. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars (endret) 1: 'Autopilot' (holder bilen i filen, avhengig av utstyrsnivå vil den også skifte fil for deg ved bruk av blinklys) 2: Filholder/assistent/varsler - avhengig av utsyrsnivå og innstillinger du har gjort så vil denne varsle, pipe, vibrere eller 'bremse hardt' for å vekke deg raskt dersom bilen tror du kjører i motgående fil. 5: skru av/på heads up display Har hatt samme utstyr. Endret 22. mars av Darkbill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå