Gå til innhold

Neste Xbox-konsoll kommer angivelig i 2027, håndholdt senere i år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
59 minutes ago, tjall said:

Mulig det bare er jeg som fortsatt liker Xbox, men blir spennende å se den bærbare dingsen.

Klarer Microsoft å til at Windows kommer nærere Xbox, og Xbox nærmere Windows så tror jeg vi har en vinner. 

Hvis det virkelig blir slik at man kan ha friheten og samtidig konsoll-følelsen, så skal man ikke se bort fra at folk kanskje kjøper Xbox konsoll/håndholdt istedenfor PC.

Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:

Om "alt" kommer til PC uansett blir det nok heller en gaming PC til slutt. Lenge siden sist jeg hadde en uansett. VR mulighet alene er mer enn nok grunn, men er jo mange andre ting en PC kan uten om gaming og. 

Spoiler

Jo, men du kan ikke ta med gaming-PC-en på dass.
Lenke til kommentar
tjall skrev (1 minutt siden):
Chaos_Niddhogg skrev (9 timer siden):

Om "alt" kommer til PC uansett blir det nok heller en gaming PC til slutt. Lenge siden sist jeg hadde en uansett. VR mulighet alene er mer enn nok grunn, men er jo mange andre ting en PC kan uten om gaming og. 

Vis skjult innhold

Ekspander  

Kan ta med deg noe som kan streame fra pc'n og som koster langt mindre enn hva en konsoll vil koste. Om man virkelig skulle ønske det da.

Vet ikke hvor mange som sitter lenge nok på do for å trenge å spille et spill der heller.

Lenke til kommentar
tjall skrev (3 minutter siden):

Vis skjult innhold

Ekspander  

Jodda. Mange håndholdte gaming PCer der ute. Har selv en Lenovo Legion go. Funker fjell 👍

Lenke til kommentar
Iki skrev:
tjall skrev (1 minutt siden):

Vis skjult innhold

Ekspander  

Kan ta med deg noe som kan streame fra pc'n og som koster langt mindre enn hva en konsoll vil koste. Om man virkelig skulle ønske det da.

Vet ikke hvor mange som sitter lenge nok på do for å trenge å spille et spill der heller.

Det var for å sette det på spissen. I praktisk tenker jeg vel heller å ta den med på reiser etc.
Lenke til kommentar
Fragment skrev:
tjall skrev (3 minutter siden):

Vis skjult innhold

Ekspander  

Jodda. Mange håndholdte gaming PCer der ute. Har selv en Lenovo Legion go. Funker fjell 👍

Jeg trodde du mente stasjonær PC.
Lenke til kommentar
tjall skrev:
Chaos_Niddhogg skrev:

Spoiler

Sovner aldri beina dine på dass ? ? ?
Lenke til kommentar
2 hours ago, Fleskelars said:
5 hours ago, tjall said:

Sovner aldri beina dine på dass ? ? ?

Etter en time med Wanikani på dass er det ikke langt fra jeg trenger en 歩行器 =D 

Uansett, ser jeg ikke poenget om en Windows x Box når det er så mange alternativer ute allerede. Spes når de skal ha GP på alt mulig uansett og at en faktisk GPC er en PC som kan brukes til mer enn gaming.

Blir artig å se hva de kommer frem til til slutt uansett da. Duppedingser er ofte moro 😃

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...