Gjest 3cc25...abc Skrevet i går, 06:52 Del Skrevet i går, 06:52 Hei På jobb har vi utplasseringselever. Jeg lurer på om jeg som ansatt er nødt for å ha de med meg? Er ikke noe særlig interessert i at de skal sitte inne på kontoret mitt og se når jeg jobber på pc. Kan være greit å ha de med ut på prosjekter der det er fysiske oppgaver til dem, men ikke inne på kontoret hvertfall. Lurer på hvilke rettigheter jeg har som ansatt til å kunne si nei til ledelsen om at jeg ikke ønsker å ha de med meg. Anonymous poster hash: 3cc25...abc Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet i går, 08:46 Del Skrevet i går, 08:46 Uproblematisk. Du styrer elevene. Om du ikke vil de skal sitte på kontoret ditt, og glo på skjermen din. Så får du finne et-eller-annet relevant de kan drive med. Det er alltid noe de kan lese/gjøre/drive med. De skal lære! Ikke overvåke/observere deg. At du har så mye rettigheter når det gjelder dette, tviler jeg på. Ser ikke problemet i det helet tatt skal jeg være ærlig. Du kan jo i grunn plassere de i et hjørne med fargestifter og ark, og be de tegne noe relevant. I teorien. ;P Jeg ba "mine" elever, om å vaske bilen min og stikke på Rema og kjøpe lunsj. I den tiden jeg holdt på med slikt. Kjekt med noen lydige assistenter som du kan befale rundt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå