Gå til innhold

Utplasseringselev med på jobb

Gjest 3cc25...abc

Anbefalte innlegg

Gjest 3cc25...abc

Hei 

På jobb har vi utplasseringselever. Jeg lurer på om jeg som ansatt er nødt for å ha de med meg?

Er ikke noe særlig interessert i at de skal sitte inne på kontoret mitt og se når jeg jobber på pc. 

Kan være greit å ha de med ut på prosjekter der det er fysiske oppgaver til dem, men ikke inne på kontoret hvertfall. 

Lurer på hvilke rettigheter jeg har som ansatt til å kunne si nei til ledelsen om at jeg ikke ønsker å ha de med meg. 

Anonymous poster hash: 3cc25...abc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uproblematisk.

Du styrer elevene. Om du ikke vil de skal sitte på kontoret ditt, og glo på skjermen din. Så får du finne et-eller-annet relevant de kan drive med. Det er alltid noe de kan lese/gjøre/drive med. De skal lære! Ikke overvåke/observere deg. 

At du har så mye rettigheter når det gjelder dette, tviler jeg på. Ser ikke problemet i det helet tatt skal jeg være ærlig.

Du kan jo i grunn plassere de i et hjørne med fargestifter og ark, og be de tegne noe relevant. I teorien. ;P

Jeg ba "mine" elever, om å vaske bilen min og stikke på Rema og kjøpe lunsj. I den tiden jeg holdt på med slikt.
Kjekt med noen lydige assistenter som du kan befale rundt. :green:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...