Gjest 3cc25...abc Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Hei På jobb har vi utplasseringselever. Jeg lurer på om jeg som ansatt er nødt for å ha de med meg? Er ikke noe særlig interessert i at de skal sitte inne på kontoret mitt og se når jeg jobber på pc. Kan være greit å ha de med ut på prosjekter der det er fysiske oppgaver til dem, men ikke inne på kontoret hvertfall. Lurer på hvilke rettigheter jeg har som ansatt til å kunne si nei til ledelsen om at jeg ikke ønsker å ha de med meg. Anonymous poster hash: 3cc25...abc Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Uproblematisk. Du styrer elevene. Om du ikke vil de skal sitte på kontoret ditt, og glo på skjermen din. Så får du finne et-eller-annet relevant de kan drive med. Det er alltid noe de kan lese/gjøre/drive med. De skal lære! Ikke overvåke/observere deg. At du har så mye rettigheter når det gjelder dette, tviler jeg på. Ser ikke problemet i det helet tatt skal jeg være ærlig. Du kan jo i grunn plassere de i et hjørne med fargestifter og ark, og be de tegne noe relevant. I teorien. ;P Jeg ba "mine" elever, om å vaske bilen min og stikke på Rema og kjøpe lunsj. I den tiden jeg holdt på med slikt. Kjekt med noen lydige assistenter som du kan befale rundt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå