Spillredaksjonen Skrevet i går, 09:52 Del Skrevet i går, 09:52 Lover «masse spennende greier» for Starfield i 2025 Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet i går, 09:53 Del Skrevet i går, 09:53 etter gfargerike avowed frister detikke med fargeløse starfield Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 10:13 Del Skrevet i går, 10:13 At det kommer til PS5 burde ikke overraske noen lengre, men ryktene at det kommer til Switch 2 er artig. Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet i går, 13:27 Del Skrevet i går, 13:27 Fader er det mye taktikkeri i Bethesda... håper de skjønner hva de faktisk gjør. Virker som de ønsker å skape et inntrykk av et slags nytt No Man's sky eller Cyberpunk 2077 hvor skaden etter hvert ble reparert. Så lenge virker det mest at Howard snakker til aksjonærene og ikke til spillerne. For min del er Starfield allerede "lobotomert" så det griner. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet i går, 13:50 Del Skrevet i går, 13:50 Spillredaksjonen skrev (3 timer siden): Lover «masse spennende greier» Veldig bra de lover noe håndfast Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet i går, 14:11 Del Skrevet i går, 14:11 Mtp utviklingstiden på det spillet, så håpet jeg på langt mer. Føltes ut som flere skritt bakover på hva som gjorde elder scrolls/Fallout spillene så bra. Utforskingen synes jeg ikke var spennende + loadingscreen for å fly inn til en planet og enda en ny for å lande ødela hele immersion for min del. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet i går, 14:23 Del Skrevet i går, 14:23 Uff ja... Starfield. Det var gøy å levle opp en karakter og få alle kreftene til maks. Så bare stanset det helt opp. Spillet er tomt. Shattered Space gjorde lite for spillet. Har ikke rare håpet egentlig. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet i går, 14:30 Del Skrevet i går, 14:30 Nei hold opp, da. La Starfield i fred, fokusér heller på å få ut ES6 før vi blir pensjonister alle sammen. Og det sier jeg egentlig bare fordi jeg vil ha Fallout 5 i min levetid, og det skjer ikke før ES6 er ute :/ 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet i går, 16:21 Del Skrevet i går, 16:21 Foretrekker RPGs uten masse loading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå