Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 22:54 Del Skrevet søndag kl 22:54 Death Stranding 2 har fått slippdato Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet i går, 06:18 Del Skrevet i går, 06:18 Dette er av de store i år for min del. Blir tett program med dette og MGS delta. Hype! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet i går, 09:33 Del Skrevet i går, 09:33 Dette gleder jeg meg til å spille! Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 10:11 Del Skrevet i går, 10:11 Det spillet som egentlig ikke trengte en oppfølger. Historien er jo egentlig fortalt... Men her er vi og jeg gleder meg som bare fanden. Skal holde meg unna traileren enn så lenge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 15:09 Del Skrevet i går, 15:09 Ble aldri veldig engasjert i det første spillet tilbake på PS4 Pro. Man burde kanskje gi det ett nytt forsøk, enten på PS5 eller PC. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Mala skrev: Ble aldri veldig engasjert i det første spillet tilbake på PS4 Pro. Man burde kanskje gi det ett nytt forsøk, enten på PS5 eller PC. Klarte ikke legge det fra meg jeg. Ble så dratt inn i den herlige, surrealistiske verdenen at jeg spilte i timevis uten å legge merke til det xD Men er ikke for alle, jeg vet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå