Gå til innhold

Redusere andel av amerikanske aksjeandel i fond

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Er det flere her som har gått inn for å redusere eierandelen i amerikanske aksjer / selskaper etter at Trump tok over i USA? 

Jeg tok en gjennomgang nå i helgen og så jeg hadde kanskje litt vel høy eierandel i USA. Jeg tenker ikke å fjerne det helt, men gikk fra en eierandel på 45 % av amerikanske aksjer i fondene mine ned til 27 %. 

Jeg byttet over til nordiske fond, om det har noen relevans. Ellers så har jeg investert i alle verdensdelene. (Har 10 forskjellige fond). 

Noen som har noen tanker angående deres egne plasseringer? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (21 timer siden):

Hei :) 

Er det flere her som har gått inn for å redusere eierandelen i amerikanske aksjer / selskaper etter at Trump tok over i USA? 

Jeg tok en gjennomgang nå i helgen og så jeg hadde kanskje litt vel høy eierandel i USA. Jeg tenker ikke å fjerne det helt, men gikk fra en eierandel på 45 % av amerikanske aksjer i fondene mine ned til 27 %. 

Jeg byttet over til nordiske fond, om det har noen relevans. Ellers så har jeg investert i alle verdensdelene. (Har 10 forskjellige fond). 

Noen som har noen tanker angående deres egne plasseringer? 

Det tror jeg vil være lurt. Kom deg også ut av Tesla for dem stuper. Kan virke som hele samfunnet og demokratiet i USA går en mørk tid i møte.

Lenke til kommentar
Professor Balthazar skrev (36 minutter siden):

Det tror jeg vil være lurt. Kom deg også ut av Tesla for dem stuper. Kan virke som hele samfunnet og demokratiet i USA går en mørk tid i møte.

Ja, var i hovedsak Tesla jeg hadde i tankene, men gikk helt ut av mitt amerikanske fond, samt teknologi - aksjefondet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...