arne22 Skrevet mandag kl 12:40 Del Skrevet mandag kl 12:40 (endret) 3 hours ago, Salvesen. said: wow interessant! Frister å prøve chillimobil sin, men redd 3 blir for lite 😛 Men godt å se enda billigere alternativer! Ja, det var interessant, men for meg så blir den løsningen som jeg har i fra ICE bedre. (25 mbs fungerer ok, men 3 mbs blir for lite.) https://www.chilimobil.no/mobilabonnement/fri-data/ Det jeg imidlertid sa til selgeren til ICE da de forsøkte å overale meg vekk i fra det abonnementet som jeg har nå: "Nei jeg vil ikke ha noen endringer i mitt abonnement, da blir det heller en overgang til Chilli", så det er godt det er konkurranse i markedet. Ellers så må vel 3 mbs være all right for overvåking og fjerstyring av varme og slikt, og ellers kanskje godt nok på en hytte til personlig bruk, hvis man laster ned de store filene hjemme. Endret mandag kl 12:42 av arne22 1 Lenke til kommentar
Gjest 94f81...ae9 Skrevet mandag kl 15:04 Del Skrevet mandag kl 15:04 Quote Data Frihet kan kun aktiveres på brukerens hoved-SIM-kort, og ikke på Data-SIM eller Tvilling-SIM. Dette står på Ice sin nettside, men ser en annen bruker i tråden her påstår det fungerer på Data-sim. Noen flere som kan bekrefte det? Har et familiemedlem som allerede har ICE, så hvis jeg får han til å bestille data-sim og data frihet, så får jeg i praksis mobilt bredbånd for 99 kr!? Anonymous poster hash: 94f81...ae9 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet mandag kl 15:59 Del Skrevet mandag kl 15:59 Gjest 94f81...ae9 skrev (53 minutter siden): Dette står på Ice sin nettside, men ser en annen bruker i tråden her påstår det fungerer på Data-sim. Noen flere som kan bekrefte det? Har et familiemedlem som allerede har ICE, så hvis jeg får han til å bestille data-sim og data frihet, så får jeg i praksis mobilt bredbånd for 99 kr!? Anonymous poster hash: 94f81...ae9 Ja, det stemmer dersom man har ICE+ dekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå