ExcaliBuR Skrevet lørdag kl 22:31 Del Skrevet lørdag kl 22:31 AMD RDNA4 Siste runde med RDNA arkitekturen er lansert, i hvert fall i følge rykter. Tenkte det var greit å samle informasjon i en tråd. RX 9070 RX 9070 XT Drivere Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12 timer siden Forfatter Del Skrevet 12 timer siden der8auer har sjekket ut UV og OC av Red Devil 9070 XT. TL;DW: UV virker bra, OC virker "broken". Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Dette har egentlig ikke noe direkte med RDNA4 å gjøre, men jeg kjøpte et 9070xt kort som har 3 stk 8 pin. Med min psu fulgte det med 2 stk 8 pin -> 6+2 pin og 2 stk 8 pin -> dual 6+2 pin Er det korrekt å da bruke en av hver eller hvordan fungerer slikt? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden wampster skrev (1 time siden): Dette har egentlig ikke noe direkte med RDNA4 å gjøre, men jeg kjøpte et 9070xt kort som har 3 stk 8 pin. Med min psu fulgte det med 2 stk 8 pin -> 6+2 pin og 2 stk 8 pin -> dual 6+2 pin Er det korrekt å da bruke en av hver eller hvordan fungerer slikt? Tre kabler med 6+2 i enden. Så f.eks 2 stk med 6+2 pin, og en med dual 6+2 pin. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden ca hvor mye bedre er dette en mitt 3080? Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) 51 minutes ago, wampster said: Dette har egentlig ikke noe direkte med RDNA4 å gjøre, men jeg kjøpte et 9070xt kort som har 3 stk 8 pin. Med min psu fulgte det med 2 stk 8 pin -> 6+2 pin og 2 stk 8 pin -> dual 6+2 pin Er det korrekt å da bruke en av hver eller hvordan fungerer slikt? Native 12V-2x6 vs 8-pin to 12V-2x6 - what is the difference? | CORSAIR Endret 5 timer siden av Ooinaru Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Sjørøver skrev (55 minutter siden): ca hvor mye bedre er dette en mitt 3080? Kommer an på resten av maskinvaren, CPU, Ram osv. Hva har du i dag? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Sjørøver skrev (1 time siden): ca hvor mye bedre er dette en mitt 3080? Her er en test av et RX 9070 XT der en kan sammenligne med andre kort som 3080. https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-9070-xt-nitro/32.html En må også tenke på at Nvidia har DLSS oppskalering. Endret 4 timer siden av Svein M Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Svein M skrev (8 minutter siden): Her er en test av et RX 9070 XT der en kan sammenligne med andre kort som 3080. https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-9070-xt-nitro/32.html En må også tenke på at Nvidia har DLSS oppskalering. https://www.techpowerup.com/review/sapphire-radeon-rx-9070-xt-nitro/6.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå