software Skrevet lørdag kl 17:50 Del Skrevet lørdag kl 17:50 Seagate One Touch 1TB SSD vises ikke i Windows. Den er 4 år gammel og har blitt brukt til å lagre MP3-filer. Jeg skulle ta en sikkerhetskopi med "FreeFileSync", men så sluttet den å vises i Windows. Lyset på disken er fortsatt aktivt når jeg kobler den til USB-porten. Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg åpne den, eller er den gone? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet lørdag kl 19:48 Del Skrevet lørdag kl 19:48 Se på Diskbehandling og Enhetsbehandling for å få litt mer informasjon. Lenke til kommentar
software Skrevet lørdag kl 21:29 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 21:29 Hårek skrev (1 time siden): Se på Diskbehandling og Enhetsbehandling for å få litt mer informasjon. Den vises dessverre ikke der heller. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet lørdag kl 21:54 Del Skrevet lørdag kl 21:54 Da er det ingen USB kommunikasjon til kontrolleren. Men verdt å prøve i andre PC'er, og en annen kabel. Lenke til kommentar
software Skrevet mandag kl 09:41 Forfatter Del Skrevet mandag kl 09:41 Hårek skrev (På 8.3.2025 den 22.54): Da er det ingen USB kommunikasjon til kontrolleren. Men verdt å prøve i andre PC'er, og en annen kabel. Takk for tips, har prøvd 3 forskjellige ledninger og en mac on en laptop. Lys i disken, men den vises ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå